ماموستا حسینی: هدف دشمن «تخریب باورهای اساسی و وحدت مسلمانان» است

ماموستا حسینی: هدف دشمن «تخریب باورهای اساسی و وحدت مسلمانان» است

ماموستا سیداحسن حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به بمباران شیمیایى حلبچه در 25 اسفند 1366 توسط حکومت بعث عراق اظهار داشت: کشتار مردم به وسیله رژیم بعث لکه ننگی در تاریخ حکومت صدام و حامیان وی بوده و بدون شک مردم جهان این جنایت وحشیانه را هیچ‌گاه فراموش نخواهند کرد و برای همیشه در تاریخ ثبت شده است.

وی با بیان اینکه هرکسی که دچار جنایت و ظلم شود خداوند او را نابود می‌کند، گفت: همه ما مسلمانان باید در زندگی خود مواظب رفتار و اعمال خود باشیم.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری تصریح کرد: براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب دشمنان به دنبال «تخریب روح امید در میان مردم» هستند بنابراین همه ما مسلمانان باید با وجود همه مشکلات هوشیار و آگاه باشیم تا دشمن درون کشور رخنه نکند.

وی با بیان اینکه هدف دشمن «تخریب باورهای اساسی و وحدت مسلمانان» است، گفت: همه ما مسلمانان باید مراقب باشیم تا وحدت ملی دچار خدشه نشود چون در سایه وحدت می‌توانیم نظام را از گزند دشمنان حفظ کنیم.

ماموستا حسینی افزود: بندگان مخلص پروردگار با عزت و کرامت زندگی می‌کنند و با داشتن روحیه جهادی و شجاعانه اجازه نمی‌دهند که کفار به دین و شریعت اسلام اهانت کنند.

وی با اشاره به نزدیک بودن طبیعت بهار و سال نو اظهار کرد: استان کردستان در ایام نوروز پذیرای خیل عظیمی از مسافران نوروزی سراسر کشور بوده و باید همانند همیشه با روی خوش و مهمان‌نوازی به استقبال مسافران نوروزی برویم تا آنها خاطره خوشی از سفر به این استان فرهنگی داشته باشند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها