حجت الاسلام طاهری:رسانه‌های انقلابی رسالت سنگینی در جنگ نرم برعهده دارند

حجت الاسلام طاهری:رسانه‌های انقلابی رسالت سنگینی در جنگ نرم برعهده دارند

شهدا به قدم‌های ‎ما توان، به دلهای‎ ما ایمان، به نگاهی‎ ما ژرفا، به صدایمان رسا و به اندیشه ما تدبیر و به دنیایمان غایت می‌دهند.در آخرین پنجشنبه سال 1395 بسیاری از خانواده‎ها ضمن حضور در کنار قبور درگذشتگان و بستگان به مزار شهدای شهرستان می‎روند و حتی برخی نیز هفت‌سین خود را در کنار مزار شهید می‎چینند.

به این واسطه امروز اصحاب رسانه استان گلستان با حضور بر مزار شهدای گمنام تپه نورالشهدای گرگان خود را برای آغاز نوروز سال 1396 آماده کردند.

حجت الاسلام سید محسن طاهری عصر امروز در آئین ادای احترام به مقام شامخ شهدا در آخرین پنجشنبه سال 1395 که در تپه نورالشهدای ناهارخوران شهرستان گرگان اظهار داشت: امروز بیش از گذشته به حضور نیروهای متدین و انقلابی در عرصه رسانه نیازمند هستیم چرا که رسانه‎های انقلابی تداوم دهنده دوران دفاع مقدس هستند.

وی تصریح کرد: در دوران و عصری بسیار خطرناک و حساسی قرار داریم چرا که دشمنان اسلام با ابزارهای رسانه‎ای به جنگ ما آمدند و نقش رسانه در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

مسئول حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان گرگان با بیان اینکه رسانه‌ها نباید جناحی عمل کنند، افزود: روش‌هایی که امروز در مسئله تبلیغات و رسانه وجود دارد عمدتا شیوه و سبک‎های غربی است.

طاهری یادآور شد: بیان برخی خبرها منجر به تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی می‎شود و ارزش‎های انقلاب را زیر سوال می‎برد و رسالت اصحاب رسانه در تقویت آرمان‎های انقلاب اسلامی و ارزش‎ها نباید نادیده گرفته شود.

وی با بیان اینکه رسانه‎ها معیارهای خود را باید با اسلام تراز کنند، افزود: نقش رسانه در انتخابات بسیار پررنگ و حساس است.

مسئول حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان گرگان با بیان اینکه دو انتخابات مهم در اردیبهشت‌ماه سال 1396 را در پیش داریم، افزود: 2 انتخابات بزرگی را در پیش‌رو داریم و همه باید در این انتخابات حضور چشمگیر و گسترده‌ای داشته باشیم.

داود خاندوزی، مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان گرگان هم در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: در آخرین پنجشنبه سال 1395 توفیق آن را داشتیم که در حریم شهدایی که نامشان را در اسرار آل الله نهان کردند هم‌نشین شدیم.

وی تصریح کرد: اصحاب رسانه استان گلستان در عصر امروز قلم‎هایشان را کنار گذاشتند و با نگفته‎های قلم دوران دفاع مقدس خلوت کردند زیارت عاشورا خواندند و حسینی با آخرین روزهای سال 1395 وداع کردند.

مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان گرگان افزود: امروز خستگی سال 1395 اصحاب رسانه در جوار شهدای خوشنام دفاع مقدس از تن به در رفت و اصحاب رسانه با تجدید پیمان با شهدا و آرمان‎های بلند انقلاب اسلامی به استقبال نوروز سال 1396 رفتند.

وی گفت: سالی که گذشته اصحاب رسانه قلم‎هایشان را به واسطه اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان نورانی کردند و قطعا قلم‎ها، لنزها و قدم‎هایی که در راه شهدا زده شده در تاریخ استان گلستان ماندگار خواهد بود.

مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان گرگان بیان داشت: امید این را داریم که در سال 1396 ظهور حجت عصر را نظاره‌گر باشیم و در سال آیند توفیق این را داشته باشیم که داعش و گروه‎های تکفیری به همراه رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا که پدر و مادر خانده‎های این گروه‎های کودک کش و ضد اسلامی هستند نابود شوند.

خاندوزی تاکید کرد: قطعا مظلومیت اسلام از فاجعه منا و شهدای این فاجعه انسانی به بشریت به اثبات رسید و با توجه به اینکه در استان گلستان نزدیک به 49 شهید منا را داشتیم اصحاب رسانه استان گلستان توانستند به زیبایی همه راه این شهدا را که مدنظر مقام معظم رهبری بود تبیین کنند و سبب شدند که حقانیت شهدای منا به همگان مشخص و ملموس شود.

وی بیان داشت: اصحاب رسانه استان گلستان در سال 1395 به واسطه اجلاسیه شهدای استان گلستان هزاران اخبار و مستندهای خبری و تصویری تولید کردند که به واسطه زحمات این افراد امید است با حمایت مسئولان این مهم توفیق شود که تحول فرهنگی ایثار و شهادت را در استان گلستان شاهد و نظارگر باشیم.

مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان گرگان تاکید کرد: در سال 1395 تعداد شهدای مدافعان حرم آل البیت(ع) در استان گلستان به 11 شهید رسید و این موضوع مبین این است که راه شهادت و ایثارگری با دفاع از حریم آل البیت(ع) هنوز تدام دارد.

خاندوزی افزود: حضور اصحاب رسانه شهرستان گرگان در مراسم امروز تپه نور شهدا گرگان به 51 خانواده شهید گمنام این شهرستان دلگرمی داد و قطعا اجر این حرکت عظیم این قشر فرهیخته، الهی است و امید است توفیقات این حرکت در سال 1396 در کار و خانواده‎های این افراد متجلی شود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها