عاملان کلاهبرداری میلیاردی در گلستان دستگیر شدند

عاملان کلاهبرداری میلیاردی در گلستان دستگیر شدند

به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: رسیدگی به موضوع این پرونده با مراجعه مردی مالباخته به ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان کلید خورد.

سردار جاویدان ادامه داد: این مرد مالباخته که مبلغی حدود 700 میلیون ریال از وی کلاهبرداری شده بود در اظهاراتش به پلیس گفت: عامل کلاهبرداری در تماس تلفنی با وی در حالی که خود را مجری یکی از شبکه های رادیویی معرفی کرده بود، با وعده برنده شدن درمسابقات یکی از اپراتورهای تلفن همراه و کشاندن وی در پای دستگاه عابر بانک، این مبلغ را از مالباخته به سرقت برده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: با اطلاعات به دست آمده از این مرد بلافاصله تیمی ویژه از ماموران تحقیقات اولیه جهت شناسایی متهم و پیشگیری فرصت ارتکاب به جرایم بیشتر و سلب موقعیت از فرد کلاهبردار وارد عمل شده و با بررسی شماره حساب های مرد مالباخته رد پای سارق را در یکی دیگر از استان های کشور شناسایی کردند.

سردار جاویدان ادامه داد: با توجه به تشابه شیوه این سرقت با سرقت هایی که در استان های البرز و تهران صورت گرفته بود، تحقیقات ماموران طی هماهنگی با ماموران پایگاه یک پلیس آگاهی تهران بزرگ به منظور شناسایی عاملان کلاهبرداری تشدید پیدا کرد.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: سرانجام تلاش‌های ماموران به بار نشست و این مجری تقلبی شبکه رادیویی که از داخل زندان عوامل خود را راهنمایی می‌کرد، شناسایی شد.

وی افزود: با شناسایی این متهم سابقه‌دار، 2 عامل اصلی کلاهبرداری که بارها با همین روش در شهرهای مختلف اقدام به خالی کردن حساب شهروندان کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

سردار جاویدان گفت: متهمان که تاکنون با وعده برنده شدن در مسابقات یکی از اپراتورهای تلفن همراه حدود یک میلیارد و 100میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده‌اند، ضمن تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها