ورزشکاران استان کرمان با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند

ورزشکاران استان کرمان با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند

در آستانه نوروز مراسم غبارروبی و عطر‌افشانی قبور شهدای مطهر کرمان عصر امروز با حضور سردار حسنی مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان، امیری‌خراسانی مدیر‌کل ورزش و جوانان استان کرمان، دامغانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان، روسای هیات‌های ورزشی شهرستان و استان و جمعی از ورزشکاران و مدال‌آوران کرمانی در گلزار شهدای شهر کرمان برگزار شد.

در این مراسم امیری‌خراسانی مدیر‌کل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان اینکه ما ورزشکاران باید از ‌هاى خودمان یاد بگیریم که از خانه و زندگى خود دست کشیدند گفت: آنها به جنگ دشمنى رفتند که قصد برهم زدن آرامش مردم دیارمان را داشت.

وی با اشاره به اینکه امروز هر چه عزت است از برکت خون شهداست افزود: شهدا الگوی تمام عیار ورزشکاران در همه عرصه‌ها هستند و یاد و خاطره آنها در هیچ زمانی فراموش‌شدنی نیست.

سردار حسنی مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان نیز با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس گفت: میانگین سنى شهدا در دوران دفاع مقدس در حدود بیست تا بیست و پنج سال بود.

وی با بیان خاطراتی از شهید حاج یونس زنگی‌آبادی اظهار‌داشت: شهید یونس زنگى‌آبادی باستانى کار بود و حاج قاسم سلیمانى با خودکار روى پیراهنش نوشته بود که اگر من شهید شدم فرمانده لشکر 41 ثارالله، یونس است.

مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان یادآور شد: حاج یونس گود زورخانه را در جبهه راه‌اندازی کرد و به اتفاق رزمندگان ورزش باستانى انجام می‌داد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها