۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه جاده خلخال ـ فیروزآباد اختصاص یافت‌

۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه جاده خلخال ـ فیروزآباد اختصاص یافت‌

محبوب حیدری عصر امروز در حاشیه بازدید از راه جدید خلخال - فیروزآباد اظهار کرد: با هدف تکمیل پروژه محور خلخال - فیروزآباد اقدامات لازم و اساسی انجام داده شده و هم‌اکنون برای برای اجرای 27 کیلومتر از این مسیر در خلخال 450 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

وی با اشاره به این‌که راه خلخال ـ فیروزآباد بخشی از راه اصلی رضوانشهر، خلخال، میانه و میاندوآب است، افزود: اجرای این پروژه می‌تواند در رابطه با کاهش ترافیک و بهبود وضعیت جاده‌ها نقش مهمی داشته باشد که ما تمامی سعی خود را برای اتمام این پروژه انجام داده‌ایم تا بتوانیم به تمامی اهداف مورد نظر در این راستا جامه عمل بپوشانیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: اجرای دو پروژه تقاطع غیرهمسطح در مسیر اصلی جاده خلخال - فیروزآباد یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که با جدیت در دستور کار قرار داده شده که به همین منظور نیازمند 150 میلیارد ریال اعتبار هستیم تا بتوانیم در آینده‌ای نزدیک شاهد اجرای این پروژه باشیم.

فرمانده پلیس راه استان اردبیل نیز در این بازدید بیان کرد: راه اصلی خلخال - فیروزآباد برای تردد خودورها دارای ایمنی است و تردد در این مسیر نیز با رعایت نکات ایمنی میسر است و با هدف کاهش تخلفات در جاده‌ها ماموران عبور و مرور وسایل نقلیه را کنترل می‌کنند.

سرهنگ حجت فتاحی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته نقاط حادثه‌خیز جاده‌های استان حذف می‌‌شود تا بتوانیم از این طریق راههای پرخطر را شناسایی کرده و سفری امن و مطمئن را برای رانندگان فراهم کنیم و با بهسازی جاده‌ها تردد خودروها را میسر سازیم و شاهد رفع مطالبات و خواسته‌های آنان باشیم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها