فعالیت ۳۱ پایگاه امداد و نجات کرمان در ایام نوروز

فعالیت ۳۱ پایگاه امداد و نجات کرمان در ایام نوروز

محمد حیدری‌پور عصر امروز در جلسه شورای هیئت مدیره جمعیت هلال احمر استان کرمان از فعالیت 31 پایکاه امداد و نجات در ایام نوروز خبر داد و افزود: در ایام دیگر سال 21 پایگاه امداد و نجات در سطح استان فعالیت می‌کند که از این تعداد 19 پایگاه جاده‌ای و هفت پایگاه کوهستانی هستند.

وی با اشاره به اینکه در 13 فرودین ماه تیم ویژه امداد و نجات در نقاط حادثه‌خیز تفریحی استان مستقر می‌شوند گفت: تیم پروازی جمعیت هلال احمر استان کرمان به مدت 10 روز از 25 اسفندماه سال جاری تا 5 فرودین ماه سال آینده در سطح استان مستقر است که در صورت شرایط جوی مناسب این تیم به مدت هفت روز در شهرستان‌ها مستقر می‌شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان از استقرار تیم‌های واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان کرمان در ایام نورز خبرداد و تصریح کرد: در ایام نوروز دو تیم تجسس به همراه دو مربی 24 ساعته در سطح استان فعال است.

حیدری‌پور بازدید مدیران از پست‌های امداد و نجات نوروزی را از دیگر برنامه‌های ایام نوروز پایگاه‌های امداد و نجات نورزی برشمرد.

فعالیت 30 پست ایمنی و سلامت جمعیت هلال احمر استان کرمان در ایام نوروز

کیوان علیزاده معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در این نشست با اشاره به اینکه طرح ملی ایمنی و سلامت از 25 اسفندماه تا 14 فرودین در سراسر کشور اجرا می‌شود اظهار داشت: در این طرح 30 پست ثابت، هفت پست سیار، 9 خیمه نماز، 20 فضای دوستدار کودک و پنج ایستگاه سلامت فعال است.

عضویت بیش از 3 هزار داوطلب جمعیت هلال احمر استان کرمان در سامانه داوطلبان

حسین سام‌زاده معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در این نشست با اشاره به فعالیت‌های معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری 3 هزارو 100نفر در سامانه عضویت داوطلبان ، ثبت شده است.

وی از وجود خانه‌های هلال فعال در سطح استان کرمان خبرداد و افزود: ایجاد خانه‌های هلال ترکیبی از فعالیت‌های جوانان، امداد و داوطلبان است.

معاون داوطلبان حمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به حمایت مالی 105 خیر در جمعیت هلال احمر استان گفت: 63 پروژه جمعیت هلال احمر در سطح استان با حمایت خیرین اجرایی شده است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها