آستان حسین بن موسی الکاظم (ع) محور سند چشم‌انداز توسعه طبس است

آستان حسین بن موسی الکاظم (ع) محور سند چشم‌انداز توسعه طبس است

سید مهدی طلائی‌مقدم پیش از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان طبس به میزبانی روستای گردشگری خرو، به آماده باش نیروهای انتظامی و امدادی، قضایی و امنیتی در شب چهارشنبه سوری اشاره کرد و گفت: این شب بدون حادثه رخ داد که مرهون فرهنگ والای مردم و خدمات ارزنده خادمان است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گفت: خدماتی که از قبل در حال انجام بود در سال 95 تقویت شد و از همه مهمتر همدلی و همزبانی محقق شد.

طلائی‌قدم افزود: سند چشم انداز توسعه شهرستان طبس که توسط برخی همشهریان تدارک دیده شده بود تکمیل و تصحیح شد و با برنامه‌ای مدون آماده شده است.

وی تصریح کرد: در سند چشم‌انداز هنوز تدوین استراتژیک انجام نشده که با توجه به چشم‌انداز و آینده شهرستان طبس تنظیم خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس افزود: آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) محور سند چشم‌انداز است و همه سیاست‌ها بر این اساس تنظیم شده و می‌شود.

طلایی‌مقدم گفت: هرکسی که قرار باشد در سیستم مدیریتی شهرستان طبس خدمت کند باید براساس سند چشم‌انداز حرکت کند و نگاه ویژه‌ای به بخش‌های دیهوک و دستگردان داشته باشد تا به سطح مورد نظر سند و افق 1404 برسد.

وی با تاکید بر وحدت برای تحقق توسعه در افق 1404 گفت: توجه به توسعه طبس به عنوان پایتخت زغالسنگ کشور؛ ایجاد صنایع جوار معدنی و جوار ریلی؛ احداث بندر خشک؛ توجه به نیروی انسانی؛ ایجاد قطب گردشگری شرق و مرکز کشور؛ حساسیت روی مسائل زیست محیطی؛ موضوعات فرهنگی و ایجاد بستر توسعه آن و تحقق قطب درمانی شرق کشور در سند توسعه شهرستان طبس برای افق 1404 تدوین شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس به انتخابات اردیبهشت 96 اشاره و تاکید کرد: هیچ مسئول یا دستگاه اداری حق استفاده از اموال دولتی و امکانات له یا علیه یک کاندیدای خاص را ندارد و همه امکانات باید بسیج شود تا انتخاباتی پرشور و ماندگار برگزار شود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها