برخورد با هرگونه تخلف در انتخابات تشدید می‌شود

برخورد با هرگونه تخلف در انتخابات تشدید می‌شود

محمدعلی قاصدی بعد از ظهر امروز در نشستی با روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی تابعه استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به این‌که برگزاری انتخابات سالم در اولویت کاری ما قرار دارد، بنابراین با هر گونه تخلفی در انتخابات برخورد قانونی انجام می‌شود و هیچ چشم‌پوشی در کار نخواهد بود.

وی افزود: رسیدگی به جرائم انتخاباتی از جمله مهم‌ترین اقداماتی است که در این بازه زمانی باید مورد توجه واقع شود، چرا که اهمیت موضوع در انتخابات اجرای قانون اسلامی و برقراری عدالت است و انتظار می‌رود این موارد مورد توجه همگان واقع شود تا در این زمینه با هیچ مشکلی روبه‌رو نشویم.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: اگر بتوانیم انتخابات سالمی را برگزار کنیم به طور حتم شاهد رضایت همه‌جانبه مردم از نتایج انتخابات خواهیم بود که به طور حتم در این زمینه اقدامات موثر و اساسی انجام داده خواهد شد و عین بی‌طرفی برای برخورد با متخلفان رعایت خواهد شد.

قاصدی بیان کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در امر انتخابات بدون در نظر گرفتن موقعیت فرد طبق قانون برخورد خواهد شد تا بتوانیم از این طریق به وظیفه خود که عمل به دستورات قرآن و برقراری عدالت است جامه عمل بپوشانیم و به تمامی اهداف مورد نظر در این راستا دست یابیم.

وی تصریح کرد: تخریب و تصرف اراضی ملی یکی دیگر از مواردی است که با جدیت نظارت و بررسی می‌شود، چرا که اراضی ملی حق‌الناس است و متخلفان در این زمینه باید جوابگو باشند و اگر بخواهند سواستفاده‌ای بکنند باید جزای عملشان را نیز ببینند تا شاهد برقراری عدالت در این زمینه باشیم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها