مخازن CNG در اردبیل استانداردسازی می‌شود

مخازن CNG در اردبیل استانداردسازی می‌شود

هاشم علایی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل اظهار کرد: اهمیت به بحث استانداردسازی مخازن CNG در استان اردبیل موضوعی بسیار حائز اهمیت و مهم است که باید مورد توجه واقع شود تا بتوانیم از این طریق تصمیمات اساسی برای تحقق اهداف مورد نظر اتخاذ کنیم.

وی با اشاره به این‌که تامین سلامتی مردم برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: انتظار می‌رود با مطالعات اولیه و اعتبارسنجی‌های مورد نیاز بتوانیم استانداردسازی مخازن CNG در اردبیل را هر چه سریع‌تر به اتمام برسانیم و از این طریق شاهد بهبود وضعیت در منطقه باشیم.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: آزمون سیلندرهای مورد استفاده در خودروها و حساسیت ویژه در امنیت و سلامت شهروندان از مهم‌ترین اقداماتی است که به طور همه‌جانبه باید مورد توجه واقع شود تا بتوانیم از این طریق به تمامی اهداف مورد نظر خود در جامه عمل بپوشانیم و با استانداردسازی مخازن CNG مطالبات و خواسته‌های مردم را برطرف کنیم.

علایی بیان کرد: در حال حاضر دو شرکت در حوزه بازرسی نصب و بازسنجی کیفیت مخازن فشار زیاد به عنوان آزمایشگاه همکار در زمینه بازرسی و آزمون دوره‌ای سیلندر فولادی بدون درز اقدام به همکاری کرده‌اند که امیدواریم با آغاز فعالیتهای این شرکتها بتوانیم به تمامی اهداف مورد نظر برسیم.

وی تصریح کرد: حمایت از این دو شرکت علاوه بر استانداردسازی مخازن CNG سبب ایجاد اشتغالزایی و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌شود که این موضوع گام موثری در رابطه با توسعه و پیشرفت استان خواهد بود که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد تحقق اهداف مورد نظر باشیم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها