۱۰ کاروان راهیان نور از آران و بیدگل به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند

۱۰ کاروان راهیان نور از آران و بیدگل به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند

سرهنگ مرتضی فرمانیان، ظهر امروز در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار داشت: 10 کاروان راهیان نور از آران و بیدگل در تعطیلات نوروزی به مناطق عملیات جنوب کشور اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه آران و بیدگل ضمن اشاره به ادامه دار بودن اعزام کاروان‌ها به مناطق عملیاتی و استقبال شهروندان آران و بیدگلی افزود: اعزام این کاروان‌ها تا هشتم فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

وی اجرای برنامه‌های فرهنگی در اردوهای امسال را یکی از شاخصه‌های آن عنوان کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته امسال در کنار هر یک از کاروان‌های اعزامی، یک روحانی و یک راوی حضور دارد.

فرمانیان در مورد اسکان کاروان‌های اعزامی تصریح کرد: کاروان‌های اعزامی در سه اردوگاه شهید باکری، شهید حاج احمد کاظمی و شهید مسعودیان در شهرهای اهواز و خرمشهر اسکان داده می‌شوند.

فرمانده سپاه آران و بیدگل بازدید از مناطق عملیاتی شلمچه، اروند کنار، منطقه عملیاتی رمضان، هویزه، دهلاویه و طلائیه را به عنوان برنامه‌های بازدیدی کاروان‌ها معرفی کرد و ابراز داشت: اجرای مانور رزم شبانه در محل اردوگاه‌ها برای افزایش توان رزمی شرکت کنندگان در این اردوها در دستور کار قرار دارد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها