اعتبار پروژه انتقال آب بن ـ بروجن در سال ۹۶ معادل ۶۰ میلیارد تومان است

اعتبار پروژه انتقال آب بن ـ بروجن در سال ۹۶ معادل ۶۰ میلیارد تومان است

قاسم سلیمانی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اظهار داشت: امسال 192 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه انتقال آب بن-بروجن در نظر گرفته شد که باید دستگاه‌های مربوطه برای جذب این میزان اعتبار تا پایان تیر ماه سال 96 تلاش کنند.

وی افزود: اعتبار رسمی این پروژه در سال 96 برابر 60 میلیارد تومان است و امیدواریم این پروژه تا پایان سال آینده تکمیل و بهره‌برداری شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری به حذف تونل 67 کیلومتری بهشت‌آباد اشاره و بیان کرد: برای پرداخت مطالبات پروژه بیرگان نیز جدول زمانی تعیین شده است.

سلیمانی با بیان اینکه سد خرسان احیا و رفع مشکل شده است، تصریح کرد: در برخی موارد باید مجوز زیست محیطی وجود داشته باشد، نمی‌توانیم به خاطر معطل شدن یک پروژه استان را نابود کنیم، اگر کار کارشناسی و مجوز زیست محیطی جواب دهد و آورد و برداشت تراز شود در آن صورت ما نیز دفاع می‌کنیم که پروژه اجرا شود.

وی با بیان اینکه معاونت سیاسی رگ حیاتی استانداری است، خاطرنشان کرد: معاون سیاسی باید شجاع، دارای قدرت تصمیم‌گیری سریع، قدرت تعامل و رایزنی بالا باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به پشت سر گذاشتن بحران‌های سخت در استان مانند "سریال روزگار کهن" تاکید کرد: در این قضیه اگر برنامه‌ریزی و تدبیر کافی صورت نگرفته بود بدون شک این مسئله تبدیل به بحران ملی می‌شد.

سلیمانی به برگزاری بیش از 150 جلسه با اقشار مختلف صنفی، فرهنگی، دانشگاهی، هنری، ورزشی، بانوان و سیاسی اشاره کرد و گفت: حوزه سیاسی باید بتواند با همه اقشار تعامل داشته باشد و نقاط افتراق را کمرنگ کند تا استان در حاشیه قرار نگیرد، نباید اجازه داد وحدت موجود در استان خدشه‌دار شود.

وی یکی از کارهای معاونت سیاسی را گفت‌وگو با احزاب برای در نظر گرفتن اصول نظام، منافع ملی و توسعه استان عنوان و بیان کرد: ما توانستیم بین اقوام مختلف استان توازن ایجاد کنیم اما نکته قابل توجه این است که به نیروهای استان برای فعالیت در سطح ملی اجازه رشد نداده‌ایم به گونه‌ای که اکنون تعداد نیروهای استان ما در سطح ملی کمتر از انگشتان دست است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن ابراز نگرانی از اینکه کشور هنوز دچار سیاست‌زدگی است، افزود: به جای پذیرش واقعیت‌ها و کمک به دولت‌ها برای موفقیت در برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برخلاف رای مردم همیشه با دولت‌ها درگیر بوده‌ایم و زحمات نظام را نادیده گرفته‌ایم به گونه‌ای که حب و بغض باندی و حزبی ما بر واقعیت‌ها غلبه کرده است.

سلیمانی با بیان اینکه کارهای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی زیادی در کشور انجام شده است، خاطرنشان کرد: دولت‌ها اشتباه می‌کنند اینطور نیست که دولتی بری از اشتباه باشد ولی انصاف این است که در مسائل ملی و استان، کلان را ببینیم و اگر انتقادی می‌شود همه جوانب موضوع را بیان کنیم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها