۳‌‌‌‌‌‌کیلومتر‌‌‌‌‌ از آزادراه رشت- ‌قزوین به بهره‌برداری رسید

۳‌‌‌‌‌‌کیلومتر‌‌‌‌‌ از آزادراه رشت- ‌قزوین به بهره‌برداری رسید

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم صبح امروز با حضور سخنگوی دولت، معاون وزیر‌‌‌راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل‌کشور‌‌‌‌‌‌ 3کیلومتر‌و 200 متراز باقی مانده مسیر آزاد‌راه رشت- قزوین به طور رسمی به بهره‌برداری رسید.

این مسیر یکی از‌گلوگاه های مهم و حائز‌اهمیت ترافیکی شمال کشور محسوب می‌شود که در بیشتر‌ ایام سال با ترافیک سنگین رو‌‌به‌رو است؛ این مسیر صبح امروز با اعتباری بالغ بر180 میلیارد تومان‌در گیلان‌به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از مسیر مذکور بالغ بر‌ 80 درصد مشکلات و بار‌ترافیکی رشت- قزوین را کاهش می‌دهد و با توجه به گردش‌پذیر بودن استان‌گیلان به ویژه در‌ایام نوروز این مسیر راه دسترسی به استان گیلان را آسان می‌کند.

138 کیلومتر از آزادراه رشت-‌‌‌ قزروین سال 88 افتتاح شدکه 11 کیلومتر از مسیر مذکور ناتمام ماند و سالانه به ویژه در ایام تعطیلات مسافران و گردشگران برای ورود به استان‌گیلان ساعت‌ها در 11 کیلومتر یاد شده در ترافیک‌های سنگین به سر می‌بردند.

8 کیلومتر‌ از مسیر آزادراه رشت-‌ قزوین در حال حاضر‌ در‌‌ دست احداث است و زمان دقیق بهره‌برداری از مسیر مذکور تاکنون به‌طور دقیق مشخص نیست.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها