انهدام باند کلاهبرداری ۷۰ میلیاردی خانوادگی در سیستان و بلوچستان ‌

انهدام باند کلاهبرداری ۷۰ میلیاردی خانوادگی در سیستان و بلوچستان ‌

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی ‌اظهار داشت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده با شیوه و شگرد انجام معاملات در زمینه خرید و فروش زمین و خودروهای خارجی از طریق جعل اسناد مالکیت در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و تهران بررسی پرونده و دستگیری کلاهبرداران در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: کلاهبرداران با طرح دوستی و جلب اعتماد افراد ثروتمند و اغفال آنان با ارائه اسناد جعلی مبالغی در حدود 70 میلیارد ریال از آنها کلاهبرداری و متواری شدند.

وی تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی و اقدامات فنی، کارآگاهان پلیس آگاهی از حضور اعضاء این باند در محدوده یکی از محله های شهر زاهدان مطلع و پس از شناسایی محل اختفاء آنها، با هماهنگی مراجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی این باند را دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت دادند.

رحیمی با اشاره به اینکه همه اعضای این باند عضو یک خانواده می باشند بیان داشت: متهمان پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها