محموله ۱۰ میلیارد ریالی قاچاق کفش در دیلم گرفتار پلیس شد

محموله ۱۰ میلیارد ریالی قاچاق کفش در دیلم گرفتار پلیس شد

سردار حیدر عباس‌زاده چهارشنبه شب در دیلم با اشاره به اینکه پلیس استان بوشهر مبارزه با قاچاق را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است اظهار داشت: هیچ نقطه‌ای از استان بوشهر برای قاچاقچیان امن نیست چراکه پلیس بر فعالیت تمام حرکات قاچاقچیان اشرافیت دارد.

وی با بیان اینکه 245 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شده خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران انتظامی استان بوشهر امسال تاکنون افزون بر 245 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در استان کشف و ضبط شده است.

رئیس پلیس استان بوشهر از گرفتار شدن قاچاقچی محموله کفش خارجی در دیلم خبرداد و افزود: یک دستگاه تریلر حامل هشت هزار جفت کفش خارجی قاچاق در بندر دیلم گرفتار پلیس و توقیف شد.

عباس‌زاده با بیان اینکه این محموله قاچاق برای انتقال به خوزستان بارگیری شده بود گفت: پس از شناسایی، تعقیب و مراقبت، راننده تریلر در محور دیلم به خوزستان با اخطار ماموران انتظامی مجبور به توقف شد.

وی ارزش این محموله قاچاق را 10 میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: ماموران در بازرسی از تریلر هشت هزار جفت انواع کفش خارجی قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: راننده متخلف خودرو و سرنشین آن دستگیر شدند و در اختیار مرجع قضائی دیلم قرار گرفتند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها