مطالبات شرکت ذغالسنگ کرمان تا ۴۸ ساعت آینده پرداخت می‌شود

مطالبات شرکت ذغالسنگ کرمان تا ۴۸ ساعت آینده پرداخت می‌شود

محمدرضا پورابراهیمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توافقی که چند روز گذشته با وزیر و مجموعه وزارت رفاه انجام شد، مقرر شد تا 20 اسفند کلیه مطالبات شرکت ذغالسنگ با احتساب افزایش قیمت امسال ذغال‌سنگ که حدود 28 میلیارد تومان است، پرداخت شود که متاسفانه در این چند روز با وجود همه پیگیری‌ها انجام نشد.

وی افزود: فقط 10 میلیارد تومان پرداخت شده و برای مابقی مطالبات اتفاقی در این بخش صورت نگرفته و کارگران شرکت ذغالسنگ در پایان سال همچنان وضعیت نامناسبی در مورد عدم پرداخت حقوق دارند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هم کارگران شرکت ذغالسنگ کرمان و هم کارگرانی که با شرکت‌های پیمانکاری (بخش خصوص) که طرف قرارداد با شرکت ذغالسنگ هستند به دلیل عدم پرداخت حقوق این شرکت‌ها در روزهای پایانی سال بدون حقوق هستند که این وضعیت برای ما به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

به گزارش تسنیم در جلسه اخیر پورابراهیمی با معاون وزیر کار و رفاه اجتماعی، مدیر عامل صندوق بازنشستگان فولاد، مدیرعامل شرکت ذغالسنگ کرمان و مدیران بخش خصوصی در ارتباط با عدم پرداخت مطالبه شرکت ذغالسنگ تشکیل و و تذکرشفاهی درصحن علنی مجلس به وزیر رفاه، مقرر شد تمامی مطالبات شرکت ذغالسنگ کرمان حداکثر تا شنبه 48 ساعت آینده پرداخت شود.

استان کرمان بیش از 15 هزار بازنشسته صنعت فولاد دارد که با مشکل عدم پرداخت حقوق و مستمری در ایام پایانی سال روبه‌رو هستند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها