شهرداری بوکان معدن ماکادام احداث می‌کند

شهرداری بوکان معدن ماکادام احداث می‌کند

سعدی رادمنش شب گذشته در آخرین جلسه شورای اداری این شهر که در محل سالن جلسات فرمانداری بوکان برگزار شد اظهار کرد نبود رضایت‌مندی بین مردم و شهرداری بوکان سبب ایجاد فاصله زیادی شده است.

شهردار بوکان با بیان این که شهرداری‌ها مشکلات ساختاری دارند اظهار کرد: در دهه گذشته در شهرداری بوکان این مشکلات ساختاری روند ناثوابی را به وجود آورده بود که امسال به اوج خود رسیده است.

رادمنش بیان کرد: مشکلات زیادی در شهرداری بوکان وجود داشته و مردم رضایتی از این دستگاه ندارند اما امید می‌رود سال 96 با اتمام طرح‌های در دست اقدام و پروژه‌های ناتمام فاصله موجود با برنامه ریزی کوتاه مدت برطرف کرد.

وی در رابطه با آسفالت خیابان انقلاب بوکان که به معضلی در شهر تبدیل شده است، افزود: در چند ماه گذشته به علت بی دقتی و تست نکردن آسفالت موجود خیابان انقلاب را آسفالت کردند که به دلیل نبود کیفیت مجبور به تیغ زنی دوباره آن خیابان شدیم و اکنون مناقصه محدود صورت می‌گیرد و در طول این یکی دو روز پیمانکار آن مشخص خواهد شد و در صورتی که تضمین آسفالت بشود بعد از اتمام بارندگی‌های این چند روزه حتماً دوباره آسفالت می‌شود.

شهردار بوکان گفت: بعد از سال‌های سال هنوز هم در شهرداری بوکان معدن ماکادام وجود ندارد و یکی از مشکلات مدیریت شهری است بنابراین درصدد ایجاد معدن ماکادام مابین شهر سیمینه و روستای ملالر هستیم و اقداماتی در این زمینه آغاز شده است.

وی اظهار کرد: در صورت قطع بارندگی تمامی چاله چوله‌های سطح شهر پر و بازسازی می‌شود و شهرداری بوکان تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا برای مهمانان نوروزی و شهروندان مشکلی ایجاد نشود و در این راستا پاک‌سازی تفرجگاه‌های تفریحی، گردشگری و نظافت سطح شهر صورت گرفته است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها