زیرساختهای لازم برای توسعه ورزش بانوان در خلخال فراهم می‌شود

زیرساختهای لازم برای توسعه ورزش بانوان در خلخال فراهم می‌شود

فریدون بابایی بعد از ظهر امروز در جلسه باشگاههای ورزشی بانوان شهرستان خلخال اظهار کرد: با توجه به این‌که حضور فعال بانوان خلخال در امور ورزشی یک حرکت اجتماعی پویا تلقی می‌شود، بنابراین نیاز است که زیرساختهای لازم برای توسعه ورزش بانوان در این شهرستان فراهم شود.

وی افزود: اهمیت به بحث ورزش بانوان امری لازم و ضروری است و به طور حتم اقدامات موثر و اساسی در این زمینه انجام داده می‌شود تا بتوانیم از این طریق شاهد رشد و توسعه ورزش بانوان در منطقه باشیم و به افتخارات بزرگی در عرصه ورزش با استفاده از ظرفیتها و قابلیتهای بانوان دست یابیم.

فرماندار شهرستان خلخال گفت: مشارکت و همکاری همه‌جانبه بانوان ورزشکار در حوزه‌ ورزشی یکی از مهم‌ترین اهدافی است که در دستور کار قرار داده شده و به این منظور بخشهای خصوصی و سازمانهای مردم‌نهاد ساماندهی می‌شوند تا بتوانیم از این طریق به تمامی اهداف خود در رابطه با رشد و توسعه ورزش بانوان در منطقه دست یابیم.

بابایی بیان کرد: حضور بانوان در جشنواره‌های ورزشی شهرستان یکی از موضوعاتی است که باید مورد توجه واقع شود و هدف از برگزاری این جشنواره‌ها ارتقای سطح توانمندی بانوان در این حوزه است که به طور یقین حضور در این جشنواره‌های ورزشی راه رسیدن به اهداف مورد نظر را میسر می‌کند.

وی تصریح کرد: با ورود بخش خصوصی به حوزه ورزش کار دولت آسان‌تر شده و علاوه بر کاهش هزینه‌ها، تسهیل در امر ورزش با حضور متخصصین حوزه ورزش در هر رشته و گرایشی محقق می‌شود که امیدواریم در این زمینه شاهد لحاظ کردن این موارد باشیم تا نتایج موثر و مفیدی را به دست آوریم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها