محدودیت‌های ترافیکی ویژه ایام نوروز ۹۶ در مازندران اعمال می‌شود

محدودیت‌های ترافیکی ویژه ایام نوروز ۹۶ در مازندران اعمال می‌شود

به‌نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ علیرضا قدمی اظهار داشت: با توجه به حجم فزآینده سفر در تعطیلات نوروز 96 و به منظور افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی، تسهیل در عبور و مرور و ارتقای ضریب ایمنی از 25 اسفندماه 95 تا 14فروردین 96 محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: به همین منظور عبور و مرور انواع موتور سیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها و محورهایی که ضرورت ایجاب کند و عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی به استثنای خودروهای دارای مجوز از پلیس راهور ناجا ممنوع است.

قدمی با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در 13فروردین96 در تمامی محورهای برون شهری استان، خاطر نشان کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان در محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع است.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور کندوان تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا ساعت 6 صبح روز بعد روزهای پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های 26و 27 اسفندماه 95 از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 همان روز تا ساعت 6 صبح روز بعد از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه است.

قدمی، خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان از ساعت 12 تاریخ‌های چهار، یازده، دوازده، سیزده و چهارده فروردین 96 تا ساعت 3 بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 همان روز تا ساعت سه بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز، گفت: تردد انواع تریلر در این محور کماکان ممنوع بوده و تردد انواع کامیون و کامیونت از ساعت 12 چهارشنبه 25 اسفندماه 95 تا ساعت 2 بامداد روز ششم فروردین 96 و از ساعت 8 صبح دهم فروردین تا ساعت 2 بامداد 15 فروردین ماه 96 از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

وی بیان داشت: تردد انواع وسایل نقلیه در این محور از ساعت دو بعد از ظهر روزهای 4، 5، 12، 13 و 14 فروردین 96 تا ساعت 2 بامداد روز بعد از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 2 بامداد روز بعد در تاریخ‌های مورد اشاره از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء)‌ بصورت یکطرفه خواهد بود.

قدمی افزود: در محور سوادکوه تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 26 اسفندماه 95 تا ساعت 2 بامداد روز یکشنبه 6 فروردین ماه 96 و از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 10 فروردین ماه 96 تا ساعت 12 روز سه شنبه 15 فروردین ماه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها