۸۸ هزار مترمربع به فضای بهداشتی خراسان شمالی اضافه شد‌

۸۸ هزار مترمربع به فضای بهداشتی خراسان شمالی اضافه شد‌

ابراهیم گلمکانی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح چند طرح بهداشتی خراسان شمالی در بجنورد اظهار داشت: در سال‌های اخیر 75 درصد از ظرفیت بهداشتی انجام شد که بخش زیادی به بهره‌برداری رسیده ‌و بخش دیگر تا پایان دولت یازدهم به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به ادامه فعالیت طرح تحول سلامت تصریح کرد: هم‌اکنون باوجود رضایت بالای مردم استان از اجرای این طرح تحول سلامت اما به دلیل پرداختی‌های عقب‌مانده همکاران در اجرای آن به مشکل خورده‌ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: این دانشگاه با جمع‌بندی منابع توانست مطالبات بسیاری از همکاران این دانشگاه ازجمله پزشکان و پرستاران را پرداخت کند.

گلمکانی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر حوزه بهداشت و درمان این استان با تحولات متعدد روبه‌رو بوده است افزود: آموزش و پژوهش زمانی فراهم می‌شود که زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی فراهم شود.

وی به تأخیر در پرداخت‌های بیمه اشاره داشت و گفت: این موضوع اکنون یکی از معضلات و مشکلات دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی است که امیدواریم برطرف شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اشاره‌ای به هزینه کرد 100 درصدی منابع استان خزانه اسلامی اشاره داشت.

وی تصریح کرد: امروز با سفر وزیر بهداشت به استان خراسان شمالی مرکز تشخیص سرطان در بیمارستان امام علی (ع)، مرکز جراحی محدود سپاه جوادالائمه (ع) و طرح توسعه بیمارستان زنان بنت‌الهدی در بجنورد، پروژه توسعه بیمارستان جاجرم نیز از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح می‌شود.

گلمکانی افزود: علاوه بر این طرح‌ها، مرکز بهداشتی و درمانی روستای باغچق، بیدک، صندل آباد در بجنورد و روستای حسین‌آباد در شیروان نیز با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی افتتاح می‌شود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها