تاکسی اینترنتی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود‌

تاکسی اینترنتی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود‌

رحیم سعیدی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده راه‌اندازی تاکسی اینترنتی در اردبیل در دستور کار قرار داده شده تا بتوانیم از این طریق شرایط مناسبی را برای رفاه حال رانندگان و مسافران فراهم کنیم.

وی افزود: سرعت خدمات ارائه شده توسط سازمان تاکسیرانی با راه‌اندازی تاکسی اینترنتی محقق می‌شود که امیدواریم بتوانیم با این اقدامات به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و گامهای موثری برای خدمات‌رسانی به مردم برداریم و شاهد جلب رضایت همشهریان باشیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اردبیل گفت: نوسازی 600 دستگاه تاکسی در اردبیل یکی دیگر از اقداماتی است که در دستور کار قرار داده شده بود که هم‌اکنون شاهد تحقق این موضوع هستیم و این عملیات هم‌اکنون نیز با جدیت تمام ادامه دارد و 127 دستگاه تاکسی نیز سال آینده نوسازی می‌ شود که امیدواریم به زودی شاهد نوسازی تمام تاکسی‌های فرسوده در اردبیل باشیم.

سعیدی بیان کرد: با توجه به ثابت ماندن قیمت بنزین موضوعی برای افزایش نرخ کرایه تاکسی در سال آینده مطرح نشده و احتمال این‌که نرخ کرایه تاکسی‌ها افزایش پیدا نکند وجود ندارد و از رانندگان تاکسی‌ها نیز انتظار داریم که رفتار محترمانه‌ای با مسافران و گردشگران داشته باشند.

وی تصریح کرد:‌ سامانه پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی‌ها در اردبیل نیز یکی از دیگر عملیاتی است که در این زمینه راه‌اندازی شده و پرداخت الکترونیکی نرخ تاکسی‌ها در مسیرهای مختلف نهایی شده که امیدواریم از سال آینده اجرایی و عملیاتی شود تا بتوانیم از این طریق به تمامی اهداف خود در راستای خدمات‌رسانی به مردم دست یابیم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها