صعود پروفیل کیهان به لیگ برتر هندبال قطعی شد

صعود پروفیل کیهان به لیگ برتر هندبال قطعی شد

سعید صادقی‌مقدم در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم با اشاره به برگزاری مسابقات نهایی لیگ دسته یک هندبال کشور در یزد اظهار داشت: در این مسابقات هم همچون مرحله مقدماتی، پروفیل کیهان یزد عملکرد بسیار خوبی از خود به جا گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: پس از کسب پیروزی‌های خوب و ارزشمند این تیم در مرحله نهایی مقابل حریفان، یک بازی مانده به پایان مسابقات لیگ دسته یک هندبال کشور، صعود پروفیل کیهان یزد به لیگ برتر قطعی شد.

سرپرست تیم هندبال پروفیل کیهان یزد خاطرنشان کرد: از ابتدای این فصل لیگ دسته یک هندبال کشور هم این تیم برای صعود به لیگ برتر بسته شده بود و تمام کادر فنی و بازیکنان تلاش خود را به کار بستند که به این هدف دست پیدا کنند.

صادقی مقدم ادامه داد: نماینده یزد در این دوره از مسابقات با وجود اینکه هنوز یک بازی دیگر در پیش دارد قهرمان لیگ دسته یک شده و انشاالله فصل آینده در لیگ برتر هندبال کشور بازی می‌کند.

وی تصریح کرد: آخرین بازی یزد در این دوره از مسابقات امروز از ساعت 14 و 45 دقیقه عصر در ورزشگاه شش هزار نفری شاهدیه یزد و برابر پدافند هوائی تهران برگزار می‌شود.

سرپرست تیم هندبال پروفیل کیهان یزد از مردم یزد و اصحاب رسانه خواست تا با حضور پرشور خود در این دیدار و تشویق نماینده یزد، به بازیکنان این تیم برای حضور در لیگ برتر امید و انگیزه بیشتری بدهند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها