سبک‌های آزاد کاراته در زنجان تقویت می‌شود

سبک‌های آزاد کاراته در زنجان تقویت می‌شود

محسن سهندی شامگاه دوشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت کاراته استان زنجان با بیان اینکه در مدت سرپرستی خود نظارت و سرکشی از شهرستانها را آغاز کردیم اظهار داشت: در این سرکشی‌ها چند شهرستان را احیا کرده‌ایم.

وی با اشاره به رایزنی‌های انجام شده با مسئولان شهرستانی برای قراردادن امکانات در اختیار کاراته عنوان کرد: در حال جمع‌بندی آخرین وضعیت اطلاعات کاراته هستیم چرا که در حال حاضر اطلاعات جامعی از وضعیت کاراته استان نداریم.

رئیس هیئت کاراته استان زنجان با اشاره به تولید نرم‌افزار جامع اطلاعات خانواده کاراته استان افزود: 50 درصد کار را در این زمینه جلو بردیم تا با استفاده از آن گزارش جامعی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه یک دوره کلاس ارتقاء داوری برای آقایان و بانوان برگزار کردیم، گفت: در این کلاسها از مدرسین فدراسیون استفاده کردیم و در آینده نیز این روند را ادامه خواهیم داد.

سهندی به برگزاری مسابقات قهرمانی به مناسبت هفته بسیج و روز کاراته در زنجان ابراز کرد: در این مسابقات حدود 80 ورزشکار حضور داشتند.

وی با بیان اینکه مسابقات سبک‌های آزاد کاراته نیز در زنجان برگزار شده است، خاطرنشان کرد: این مسابقات به مناسبت دهه فجر و با حضور 90 ورزشکار برگزار شد.

رئیس هیئت کاراته استان زنجان اضافه کرد: مسابقات سبک‌های آزاد کاراته را با حضور 250 ورشکار در شهرستان ابهر با نام جام شهدای آتش‌نشان برگزار کردیم که از استقبال ویژه‌ای نیز برخوردار شد.

وی با اشاره به برگزاری نخستین دوره لیگ استانی برای بانوان عنوان کرد: این مسابقات در سه رده سنی استارت خورده و چند هفته از آن نیز برگزار شده است.

سهندی با بیان اینکه نخستین دوره لیگ استانی آقایان را در دو رده سنی استارت زدیم، افزود: مسابقات قهرمانی بانوان در شهرستان خدابنده نیز با حضور 160 ورزشکار برگزار شده است.

وی یادآور شد: تیم بانوان استان با نام هیئت کاراته با اتکا به توانمندی و بضاعت استان تشکیل دادیم و به مسابقات سوپرلیگ کشوری اعزام کردیم.

رئیس هیئت کاراته استان زنجان با اشاره به حضور تیم گار زنجان در مسابقات آینده‌سازان کشور گفت: این تیم هفته گذشته به مقام سوم دست یافت.

وی با بیان اینکه کمیته ویژه‌ای را برای سبک‌های آزاد کاراته تشکیل دادیم، اظهار داشت: سعی داریم این کمیته را تقویت کرده تا سبک‌های آزاد نیز مانند سبکهای کنترلی پیشرفت لازم را داشته باشد.

سهندی با ابراز اینکه از توان زیرساختی سایر دستگاه‌ها تا حد امکان استفاده کردیم، اضافه کرد: در شهرستانهای خدابنده و طارم سالن‌های مجهز بسیج و سپاه را در اختیار ورزشکاران کاراته قرار دادیم.

وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش استان گفت: سعی داریم برنامه‌های ورزشی آموزش و پرورش را به کاراته تبدیل کنیم که از ابتدای سال آینده اجرا خواهد شد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها