دستگاه قضا برای برپایی چهارشنبه آخر سال آرام تلاش می‌کند

دستگاه قضا برای برپایی چهارشنبه آخر سال آرام تلاش می‌کند

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی لحظاتی قبل در نشست شورای مسئولان قضایی استان قزوین اظهار داشت: چهارشنبه سوری در آئین ما ایرانیان روز جشن و پایکوبی بوده است از این روز برای صله رحم استفاده می‌شده در حالی که امروز این جشن گاهی به سوگواره تبدیل می‌شود.

وی افزود: ایرانیان در گذشته از فرصت‌های گوناگون برای شادی و دورهم بودن استفاده می‌کرده‌اند ولی امروز با سوءاستفاده دشمنان و ساده‌لوحی برخی از دوستان این آئین باستانی ارزشمندی خود را از دست داده است.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین بیان کرد: امروز چهارشنبه سوری به دست عده‌ای از دشمنان ملت ایران به روزی برای ناراحتی تبدیل شده است و همان طور که دشمنان در پی از بین بردن فرصت‌های شادی و آرامش مردم هستند دوستان داخلی نیز دست به دست دشمن داده‌اند و با جدیت در این مسیر همراه هستند.

صادقی بیان کرد: امیدواریم با هماهنگی‌های انجام شده چهارشنبه سوری آرامی در قزوین داشته باشیم.

وی گفت: ما خواستار برگزاری چهارشنبه سوری شاد برای مردم هستیم که بتوانند در این شب از کنار خانواده بودن لذت ببرند و همه تلاش خود را برای مخالفان این شادی می‌کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین افزود: ما قبول داریم که شرایط اقتصادی ایجاد شده در جامعه زندگی سختی را برای اقشار مختلف رقم زده است اما اجازه نخواهیم داد تا دشمنان در آستانه جشن بزرگ ما ایرانیان با سوء استفاده این شادی را از مردم ما بگیرند.

صادقی نیارکی بیان کرد: برخی از فراد در تلاش بودند تا در آستانه شب عید با فعالیت در بازارهای پشت پرده از افزایش قیمت گوشت بهره‌گیری داشته باشند و سبب ایجاد تحرکاتی در این بازار شوند.

وی بیان کرد: مواد پروتئینی و گوشت با تحرکاتی که در پشت پرده توسط این افراد انجام شده بود افزایش قیمت داشت ولی این تحرکات شناسایی و خنثی شده است و امیدواریم بتوانیم این مشکل را برای مردم برطرف کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین خطاب به مسئولان بیان کرد: مسئولان باید در کنترل قیمت و وضعیت کالاهای شب عید با برنامه‌های بهتری واردعمل می‎‌شدند.

صادقی نیارکی بیان کرد: این مردم در شرایط سخت همراه نظام بوده‌اند و اکنون وظیفه نظام است تا در شرایط اقتصادی با مردم همراهی داشته باشد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها