جایگاه سپیدرود در لیگ یک مانند استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر است

جایگاه سپیدرود در لیگ یک مانند استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر است

علی نظرمحمدی در کنفرانس خبری پس از دیدار دو تیم سپیدرود رشت و راه آهن تهران که عصر امروز در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد در مورد این بازی اظهار داشت: یک بازی بسیار زیبا و تهاجمی را از تیم سپیدرود شاهد بودیم.

سرمربی تیم سپیدرود رشت با بیان اینکه بازی در مقابل راه آهن بهترین بازی خانگی سپیدرود سال 95 بود گفت: موقعیت‌های زیادی را در این بازی خلق کردیم اما نتوانستیم در امر گلزنی موفق عمل کنیم.

نظرمحمدی با اشاره به اینکه هواداران از بازی تهاجمی تیم سپیدرود لذت بردند افزود: کسب 3 امتیاز مقابل تیم راه آهن برای سپیدرود حیاتی بود تا قبل از تعطیلات عید امتیازات خود را به عدد 50 برسانیم.

سرمربی تیم سپیدرود رشت با بیان اینکه تیم راه آهن پس از تغییرات در کادر فتی به خوبی عمل کرد گفت: تیم راه آهن در مقابل سپیدرود به‌خوبی عمل کرد و بازیکنان جوان این تیم بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتند.

نظرمحمدی با اشاره به اینکه تمام راه‌های نفوذ راه اهن را بستیم توضیح داد: پیروزی با یک گل برای تماشاگران استرس را در پی داشت که در اواخر بازی تیم راه آهن برای جبران نتیجه رو به ارسال‌های بلند آورد.

سرمربی تیم سپیدرود با بیان اینکه در لیگ یک باید در هر بازی استراتژی خاص همان بازی را به کار بست افزود: مشکلات فراوانی گریبان گیر تیم سپیدرود هستند که هیچکدام از تیم‌های لیگ دسته اول با چنین مشکلاتی روبه‌رو نیستند.

نظرمحمدی با اشاره به این مشکلات مالی عدیده‌ای برای تیم سپیدرود به وجود آمد اما با کمک افراد فوتبالی توانستیم مقداری از این مشکلات را حل کنیم بیان کرد: مشکلات مالی برای جذب بازیکنان به من ربطی ندارد.

سرمربی سپیدرود با اشاره به اینکه جایگاه سپیدرود در لیگ دسته اول همانند جایگاه استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر است توضیح داد: بازیکنان و تیم ها برای بازی در مقابل تبم سپیدرود انگیزه فراوانی دارند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها