وحدت یزد برابر مس کرمان به پیروزی رسید

وحدت یزد برابر مس کرمان به پیروزی رسید

تیم‌های فوتبال وحدت یزد و مس کرمان عصر امروز و در ادامه مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ دسته یک فوتبال کشور در ورزشگاه شهید نصیری یزد برابر هم قرار گرفتند.

بازیکنان وحدت یزد در ابتدای این دیدار حملات متعددی بر روی دروازه حریف خود ایجاد کردند ولی تمام حملات این تیم تا جلوی دروازه خوب بود و ضربات نهایی کارساز نبودند.

پس از گذشته 15 دقیقه از ابتدای دیدار، بازی به سردی گرایش پیدا کرد و توپ بیشتر در میانه زمین گردش داشت و هر دو تیم موقعیت‌های نه چندان خوب خود را از دست می‌دادند.

در وقت نخست این دیدار هیچ یک از دو تیم نتوانستند توپی را از خط دروازه حریف خود عبور دهند و بازیکنان با تساوی بدون گل راهی رختکن ورزشگاه شدند.

در نیمه دوم دیدار هر دو تیم تلاش بیشتری برای به ثمر رساندن گل داشتند و موقعیت‌های نسبتا بیشتری از وقت نخست دیدار به وجود می‌آمد اما این موقعیت‌ها هم به گل تبدیل نمی‌شد.

حملات بازیکنان وحدت یزد در دقیقه 79 دیدار به نتیجه نشست و با ضربه امیر رفعتی این تیم برابر حریف کرمانی خود یک گل جلو افتاد تا امید فوتبال یزد بیشتر شود.

با به ثمر رسیدن گل رفعتی، بازیکنان مس حملات خود بر روی دروازه وحدت یزد را افزایش دادند ولی نتوانستند گل خورده را جبران کنند و در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود وحدت یزد به پایان رسید.

وحدت یزد که در هفته‌های گذشته ناکامی‌های متعددی را پشت سر گذاشته بود، با کسب این سه امتیاز ارزشمند، 23 امتیازی شد و یک پله در جدول لیگ دسته یک صعود کرد تا در رده 16 جدول 18 تیمی این رقابت‌ها قرار گیرد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها