۱۷ هزار قطعه مواد محترقه در شهرستان فومن کشف شد

۱۷ هزار قطعه مواد محترقه در شهرستان فومن کشف شد

سرهنگ محسن جعفرزاده عصر امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه در فومن، اظهار داشت: نگاه پلیس جامعه محوری و افزایش تولید امنیت با مشارکت مردم است.

وی همراهی با مردم و برقراری امنیت را مهمترین کار نیروی انتظامی دانست و گفت: با توجه به اینکه این شهرستان مذهبی است از صاحبان خانه مسافرها و مراکز اقامتی می‌خواهم در ایام تعطیلات از پذیرایی افرادی که هویت مشخصی ندارند خودداری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان فومن از امکان باز بودن مغازه‌ها و چایخانه‌ها فقط تا ساعت 24 نیمه شب در شش ماهه نخست سال خبر داد و تصریح کرد: پلیس شهرستان با کسانی که از این امر سرپیچی کنند طبق قانون برخورد خواهد کرد.

جعفرزاده با بیان اینکه بالغ بر 17 هزار قطعه مواد محترقه توسط ماموران در این شهرستان کشف و ضبط شده است، بیان کرد: در یک طرح عملیاتی و ضربتی 15 روزه، 2 نفر در این رابطه دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شدند.

وی گفت: با توجه به اینکه این شهرستان دارای دو منطقه گرشگری ماسوله و قلعه رودخان است و در ایام تعطیلات گردشگران و مسافران زیادی را در خود جای می‌دهد از شهروندان می‌خواهم در این مدت از پارک کردن خودروهای خود در خیابان و تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کرده تا از ترافیک روان در پیک ورود مسافر در فومن برخوردار شویم.

جعفرزاده با تاکید بر اینکه به مغازه داران و بازاریان فومن اطمینان می‌دهم در ایام تعطیلات از بستن ورودی و خروجی شهر پرهیز کنیم، تصریح کرد: در صورتی‌که موارد مذکور رعایت نشود مجبور خواهیم شد مسافران سطح شهر را برای کم کردن ترافیک سطح شهر و تردد راحت‌تر به کمربندی هدایت کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان فومن با اشاره به اینکه پلیس سال جدید را باشعار " پلیس و مردم، نظم و قانونمداری، نشاط بهاری" آغاز خواهد کرد، گفت: این فرماندهی برای ایام پایانی سال به ویژه چهارشنبه آخر سال آمادگی لازم را دارد.

وی با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات طرح گیلان مطهر در مناطق گردشگری این شهرستان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در این طرح از وجود روحانیون آقا و خانم، برادران و خواهران بسیجی و پلیس‌های افتخاری استفاده می‌شود و با کسانی که هنجارشکنی کنند به‌صورت تذکر لسانی برخورد خواهد شد.

جعفرزاده با بیان اینکه جهت آگاه سازی مردم، کلاس‌های آموزشی در پیشگیری از سرقت را برای مردم، شوراها و دهیاران برگزار کردیم گفت: در وقوع سرقت 21 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته‌ایم اما این درصد منجر نمی‌شود تا شهروندان در ایام تعطیلات از اموال خود مراقبت نکنند.

فرمانده انتظامی فومن با بیان اینکه در تصادفات فوتی نسبت به سال گذشته 50 درصد کاهش داشته‌ایم، بیان کرد: در بحث تصادفات جرحی نسبت به سال گذشته 5 درصد کاهش داشتیم که بیشتر تصادفات جرحی را راکبان موتورسوار تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه رسالت پلیس پاسداری از ارزش‌ها است و کسانی که پا را فراتر از قانون بگذارند با آنها برخورد می‌کند، گفت: پلیس شهرستان با متخلفان چهارشنه آخر سال به‌شدت برخورد می‌کند و در صورت دستگیری، این هنجارشکنان تا 14 فروردین میهمان در بازداشت خواهند بود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها