ساخت مواد منفجره دست ساز جان نفر را به خطر انداخت/ عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد

ساخت مواد منفجره دست ساز جان نفر را به خطر انداخت/ عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد

سردار محمدرضا میرزایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نخستین حادثه مربوط به چهارشنبه آخر سال در استان سمنان بود که منجر به جراحت چهار نفر شد. مجروحان این حادثه در حال ساخت مواد منفجره برای چهارشنبه آخر سال بودند که این مواد منفجر شده و سبب مصدومیت آنان شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به زمان وقوع این حادثه گفت: این حادثه در ساعت 13 و 12 دقیقه ظهر امروز در یکی از نانوایی‌های شهرستان گرمسار رخ داده است. مالک نانوایی و سه نفر از اعضای خانواده وی در این حادثه مصدوم شده و به بیمارستان منتقل شدند.

وی با اشاره به توجه نکردن مالک این واحد نانوایی به تذکرات پلیس در این زمینه اضافه کرد: صبح همین امروز، پلیس درباره ساخت مواد محترقه به مالک این واحد نانوایی به شدت هشدار داده بود.

حال 2 نفر از مصدومان وخیم است؛ آتش‌نشانان همچنان در حال آواربرداری

فرماندار گرمسار نیز در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم بیان کرد: این حادثه پیش از ظهر امروز رخ داده است مصدومان آن نیز به سرعت به بیمارستان گرمسار منتقل شدند.

داریوش طاهری با اشاره به اینکه حال 2 نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است اضافه کرد: این مصدومان به ترتیب 24 و 25 ساله بودند که دچار سوختگی با شدت بیش از 50 درصد شدند.

وی اضافه کرد: 2 نوجوان 12 و 13 ساله نیز در این حادثه دچار سوختگی 40 درصد شدند.

فرماندار گرمسار با اشاره به تخرین 80 درصدی نانوایی محل حادثه عنوان کرد: آتش‌نشانان همچنان در حال آواربرداری از محل انفجارند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها