۴۰ تن گوشت قرمز برای شب عید در کهگیلویه و بویراحمد ذخیره شد

۴۰ تن گوشت قرمز برای شب عید در کهگیلویه و بویراحمد ذخیره شد

جعفر گوهرگانی ظهر امروز در نشست ستاد تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه 260 تن برنج" 1121 هندی" و 250 تن برنج سفید برای توزیع در استان فراهم شده است اظهار داشت: محل تامین این کالا استان فارس است.

مدیرکل جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نرخ مصوب شده برای هرکیلو برنج هندی 3800 تومان است افزود: قیمت مشخص شده برای مصرف کننده به ازای هر کیلو برنج سفید 2700 تومان است.

وی عنوان کرد: برای توزیع شکر در استان هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و قیمت مشخص شده برای هر کیلو شکر 2885 تومان است به علت برابر بودن با قیمت سطح بازار متقاضی وجود ندارد.

گوهرگانی از تامین کامل میوه شب عید برای استان خبر داد، و گفت: 200 تن سیب و 314 تن پرتقال در استان ذخیره شده است و در زمان مقرر توزیع آن انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 200 تن مرغ منجمد و 40 تن گوشت قرمز در سردخانه پشتیبانی امور دام استان ذخیره شده است، خاطرنشان کرد: در صورت نیاز این میزان از طریق شرکت پشتیبانی امور دام قابل افزایش است.

مدیرکل جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: قیمت هر کیلو گوشت بره و کهره 31 هزار تومان، هر کیلو گوشت بز و میش 25 هزار تومان، هر کیلو گوشت گوساله 28 هزار تومان و هر کیلو گوشت گاو 23 هزار تومان مصوب شده است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها