۳۰۰۰ میلیارد تومان در فولاد هرمزگان سرمایه‌گذاری شده است

۳۰۰۰ میلیارد تومان در فولاد هرمزگان سرمایه‌گذاری شده است

فرزاد ارزانی بعدازظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل فولاد هرمزگان اظهارداشت: تلاش ما در فولاد هرمزگان در راستای افزایش ظرفیت تولید این مجتمع به دوبرابر است و برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا با ایجاد نورد گرم زنجیره تولید را در هرمزگان تکمیل کنیم.

وی با تاکید بر استفاده از صددرصد پتانسیل نیروی انسانی مستعد استان در مجتمع فولادسازی هرمزگان بیان‌داشت: ایجاد مجموعه خدماتی و صنایع مولد در راستای رشد تعالی استان و کشور نیز گام بعدی ما در صنعت فولادسازی هرمزگان است.

مدیرعامل فولاد هرمزگان به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای سودآورساختن فولاد هرمزگان اشاره‌داشت و گفت: با توجه به 3 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این مجموعه سودآوری این مجموعه نیازمند تعامل و همکاری همه‌جانبه است.

وی در ادامه تعهد مدیریتی، استفاده از نیروهای خلاق، ارتباط منطقی مدیریت با کارکنان و مدیریت هزینه‌ها در تمام ابعاد را از راهکارهای دستیابی به سودآوری فولاد هرمزگان برشمرد و افزود: محصول تولید شده در فولاد هرمزگان یک محصول میانی است که بخش اعظم آن با هدف صادرات تولید می‌شود و افزایش کیفیت تختال برای رقابت با رقبای جهانی به‌عنوان مهم‌ترین اصل در دستورکار قرار دارد.

مدیرعامل فولاد هرمزگان، رعایت ایمنی و شاخصه‌های محیط زیستی را از اولویت‌های فولادسازی هرمزگان دانست و گفت: کمک به بهبود برند و مدیریت شاخص‌ها و برنامه‌ریزی در این بخش و همچنین ایجاد تعامل بین مجموعه‌های فولاد مبارکه اصفهان و هرمزگان می‌تواند راهگشا و کمک کننده به اقتصاد کشور باشد.

گفتنی است، در مراسمی با حضور مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان و مدیران و مسئولان محلی استان مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل فولاد هرمزگان انجام و فرزاد ارزانی به عنوان مدیرعامل جدید این مجتمع معرفی شد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها