دید افقی در سومار به کمتر از ۵۰۰۰ متر رسید

دید افقی در سومار به کمتر از ۵۰۰۰ متر رسید

محمد خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به هوای غبارآلود نواحی مرزی استان کرمانشاه اظهار داشت: هوای استان امروز به‌ویژه در نواحی مرزی غبارآلود، در بعضی ساعات همراه با وزش باد، بارندگی و رعدوبرق همراه خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از کاهش دید افقی در شهرستان قصرشیرین خبر داد و گفت: دید افقی در این شهرستان به 4000 متر رسیده بود که با شروع بارندگی از میزان گردوغبار کاسته شد.

خسروی با اشاره به ادامه بارندگی‌های امروز از بعدازظهر تا اوایل شب بیان کرد: بارندگی‌ها به‌وی‍ژه در نیمه شرقی و شمالی استان نمود بیشتری داشته و ممکن است در پاره‌ای نقاط با وزش باد نسبتاً شدید، رگبار، تگرگ و آبگرفتگی معابر نیز همراه باشد.

وی از کاهش دمای شبانه از بامداد فردا خبر داد و افزود: با کاهش ابر و کاهش نسبی دمای شبانه، شرایط برای تشکیل مه صبحگاهی به‌‌ویژه در مناطق مرطوب و حواشی رودخانه‌ها، کم و بیش فراهم می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه عنوان کرد: از اواسط وقت فردا و در طول روز چهارشنبه، پدیده قابل توجهی در سطح استان نخواهیم داشت.

خسروی با اشاره به نفوذ موج ناپایدار در دو روز پایانی هفته به جو استان اظهار کرد: در دو روز پایانی هفته، با نفوذ یک موج ناپایدار، شرایط برای وقوع بارندگی در سطح استان به‌ویژه در روز پنجشنبه فراهم می‌شود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها