کاروان ۳۰۰ نفره راهیان نور از ورامین به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند

کاروان ۳۰۰ نفره راهیان نور از ورامین به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند

سرهنگ داوود اصغری در گفت­‌و­گو با خبرنگار تسنیم با اعلام این خبر اظهار داشت: در آستانه سال نو کاروان راهیان نور شامل 300 نفر از عاشقان شهدا، با استفاده از 6 دستگاه اتوبوس راهی سرزمین­‌های دفاع مقدس در جنوب کشور می­‌شوند.

وی افزود: تاریخ حرکت کاروان راهیان نور 26 اسفندماه است و بازگشت این عزیزان هم در تاریخ اول فروردین می‌باشد، و این اردو با همکاری شهرداری و سپاه ناحیه ورامین برگزار شده و زائران از مناطق مختلف عملیاتی جنوب کشور از جمله اروند، شلمچه، طلائیه، هویزه، فکه و دهلاویه بازدید می­‌کنند.

فرمانده سپاه ورامین با بیان اینکه روز جمعه جلسه توجیهی برای زائران برگزار شده تصریح کرد: این کاروان شامل اقشار مختلف مردم شهرستان ورامین و بویژه زوج‌­های جوان است و سعی شده بیشتر شامل افرادی باشد که برای اولین بار توفیق شرکت در این سفر معنوی را دارند.

اصغری همچنین خاطرنشان کرد: این اردو طبق سفارش مقام معظم رهبری مبنی بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و همچنین تجدیدخاطره و پیمان مجدد با آرمان­‌های شهدا برگزار می­‌شود.

وی گفت: این که سال جدید را در پیوند با شهدا آغاز کنیم بسیار خوش‌یمن است، کما اینکه خانواده­‌های معظم شهدا از جمله خانواده شهید مدافع حرم احمد گودرزی نیز ما را در این اردو همراهی می­‌کنند، که از برکات این اردو هستند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها