۱۴ نقطه پرحادثه ویژه چهارشنبه آخر سال در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد

کی‌قباد مصطفایی عصر امروز در نشست پیشگیری از وقوع جرم کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: برای 14 نقطه پرحادثه در سطح استان در ایام چهارشنبه آخر سال نیرو مستقر شده است.

۱۴ نقطه پرحادثه ویژه چهارشنبه آخر سال در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد

جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برخورد با افراد مخل امنیت در دستور کار پلیس قرار دارد، افزود: روز گذشته دوره آموزشی چهره به چهره را با حضور نیروهای پلیس‌راه، پلیس راهنمایی و امداد در استان برگزار شد.

مصطفایی آموزش نحوه رفتار صحیح نیروها با مردم در ایام نوروز را از مباحث آموزشی در این دوره‌ها عنوان کرد و بیان کرد: باید با حسن رفتار خود ذهنیت مثبتی را در افراد، مسافرین و گردشگران نسبت به استان ایجاد کنیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی برای آماده‌سازی نیروها در چهارشنبه آخر سال، گفت: به منظور پیشگیری از وقوع جرم در چهارشنبه سوری و ایام نوروز کارهای فرهنگی از جمله نصب 2 هزار متر بنر تبلیغاتی انجام شده است.

مصطفایی با بیان اینکه 30هزار جلد بروشور و دفترچه مرتبط با همین موضوع تهیه و در اختیار شهروندان و مسافران نوروزی قرار می‌گیرد، گفت: 40 نیروی پلیس‌راه و 25 نیروی راهور از طریق مرکز آموزش برای این ایام در استان به خدمت می‌پردازند.

وی با اشاره به چهارشنبه آخر سال، ابراز کرد: از 48 ساعت گذشته تاکنون مواد محترقه در استان کشف شد و تلاش برای کشف مواد محترقه تا ساعت 24 امشب ادامه دارد.

مصطفایی با اشاره به آغاز طرح ترافیکی پلیس از 25 اسفند ماه امسال تا 14 فروردین 96 عنوان کرد: تدابیر و تمهیداتی برای تسهیل ترافیک و برخورد با خودروهای خطر ساز و قانون شکن اندیشیده شده است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها