گشت نوروزی ماموران منابع طبیعی در کهگیلویه و بویراحمد افزایش می‌یابد

عزت الله بهشتی فرد عصر امروز در نشست پیشگیری از وقوع جرم استان که با حضور رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار داشت: از همکاری مطلوب دادگستری در راستای پیشگیری از وقوع جرم و برگزاری کارگاه‌های متفاوت در این زمینه تشکر و قدردانی می‌کنیم.

گشت نوروزی ماموران منابع طبیعی در کهگیلویه و بویراحمد افزایش می‌یابد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه بیش‌ترین تخریب و تصرفات در ایام تعطیلات نوروز رخ می‌دهد، عنوان کرد: به همین دلیل کشیک‌های گشت سیار و ثابت در استان ایجاد شده و هر کدام موظفند یک نیروی حقوقی را در کنار خود داشته باشند.

وی گفت: در بعضی از روزهای گذشته تعداد زیادی نهال توسط سودجویان در اراضی ملی ایجاد شده است در همین راستا بیش از 130 نیروی منابع طبیعی در ایام تعطیل از منابع ملی در استان حفاظت می‌کنند.

بهشتی‌فرد تصریح کرد: انتظار می‌رود مسئولان استان برای حفاظت از منابع ملی با همدیگر همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه شهرداری به دلیل انجام آسفالت محور آبشار یاسوج خواستار عقب کشیدن فنس‌های منابع طبیعی شد، ابراز کرد: تنها نهادی که در این راستا با شهرداری همکاری کرد منابع طبیعی بود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: باتوجه به اینکه ارزش تقریبی نهال‌های مسیر آسفالت جاده آبشار بیش از 100 میلیون تومان است انتظار می‌رود شهرداری یاسوج هرچه سریع تر نسبت به آسفالت این محور اقدام کرده تا این نهال‌ها آسیب نبینند.

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های این نهاد در استان، تصریح کرد: منابع طبیعی استان به عنوان دستگاه نمونه کشوری در حوزه منابع طبیعی انتخاب شد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها