۲۰ مجتمع خدماتی - رفاهی زنجان آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی است

۲۰ مجتمع خدماتی - رفاهی زنجان آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی است

ایرج دست‌نشان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 20 مجتمع خدماتی - رفاهی در محورهای مواصلاتی استان زنجان برای بهره‌مندی مسافران از خدمات آنها آماده‌سازی شده است.

وی در مورد نوع خدمات مجتمع‌های خدماتی - رفاهی ابراز کرد: وجود پمپ بنزین، نمازخانه، سرویش‌های بهداشتی و سالن‌های غذاخوری از مهم‌ترین فضاهای این مجتمع‌ها هستند که مسافران می‌توانند به منظور ادای فریضه نماز و استراحت، تهیه غذا، سوخت‌گیری و حتی تعمیر وسایل نقلیه از آنها استفاده کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خستگی و خواب‌آلودگی را یکی از دلایل اصلی بروز تصادفات و واژگونی خودروها عنوان کرد و افزود: مسافران برای برطرف کردن خستگی و صرف غذا از مجتمع‌های بین راهی بهره‌مند شوند.

وی به بازرسی از وضعیت مجتمع‌های خدماتی - رفاهی اشاره کرد و گفت: نحوه فعالیت آنها و رعایت نکات بهداشتی مورد رصد مسئولان مربوطه قرار می‌گیرد.

دست‌نشان تعداد راهدارخانه‌های مستقر در گردنه‌های کوهستانی و محورهای مواصلاتی استان زنجان را 28 مورد برشمرد و افزود: راهداران در هنگام بارش‌های جوی، بروز تصادفات، ریزش کوه یا سایر موارد خدمات لازم را به کاربران جاده‌ای ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه خط کشی سطح جاده‌ها از دیگر اقدامات مهم در طرح نوروزی است، بیان کرد: اجرای 400 کیلومتر خط کشی با اولویت آزادراهها و محورهای شریانی در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: مسافران می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را در مورد مجتمع‌های خدماتی - رفاهی استان زنجان با شماره همراه 09214176671و یا به سامانه پیام کوتاه 3000990091 ارسال کنند.

وی ابراز کرد: تلفن پیامگیر شبانه روزی روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان نیز با شماره 33778780 در خدمت مسافران است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها