0 رای
21 اسفند 1395 - 22:51

پوشش متفاوت بازیگر زن توجه همه رسانه ها را به خود جلب کرد

خیریه «کانون محبت» که به تازگی توسط افسانه بایگان راه اندازی شده است افتتاحیه رسمی فعالیت‌هایش را جمعه ۲۰ اسفندماه برگزار کرد.

 این مراسم با حضور هنرمندان، ورزشکاران، جامعه پزشکی و خیرین برگزارشد و هدف آن یاری رساندن به دانش‌آموزانی است که به دلیل مسائل مالی امکان تحصیل ندارند.

































/161688/14113/

نظرات 11
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
جوان 0 0 پاسخ 1395/12/27 -00:03

متاسفم برا صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که یه برخورد اثر بخشی با این بازیگران که واقعا دارن هنجار شکنی و قبح زدایی میکننن رو انجام نمیده ... واقعا متاسفم . واقعا متاسفم .. واقعا متاسفم

یک ایرانی 0 0 پاسخ 1395/12/26 -10:09

اگر آرایش بعضی از زنهارو از چهره هاشون پاکن کنند 95 درصد زشت می شند درضمن کسی که به مستمندان کمک میکنه باید چهره خداپسند هم داشته باشه شاید با این جمله بعضی ها بگویند دل باید پاک باشه ، بله انسان ظاهر زیبا و خداپسند و با دلی پاک مورد قبول خداونده اللهم عجل لولیک الفرج

یاس 0 0 پاسخ 1395/12/26 -09:49

این صرفا یه تیلیغ برای نوعی از پوشش جدیده مهم سودی هست که این بازیگرا به دست میارن

ناشناس 0 0 پاسخ 1395/12/25 -21:55

آخه به ما چه

سیده زینب 0 0 پاسخ 1395/12/25 -19:49

چه زیبا

حسن 0 0 پاسخ 1395/12/25 -10:33

مهم نتیجه است که به خواست خود رسیدند حالا کودک یا دانش اموز نیازمند به بازیگر جه ربطی دارد متخصص اسیب شناسی است مددکار است چیکاره است .پوشش کاررادریاب که به مقصود رسیدند .

محمدی 0 0 پاسخ 1395/12/25 -09:20

این بازیگرا خجالت نمی کشند از این جلف بازی هاشون؟!

فریبا 0 0 پاسخ 1395/12/25 -09:19

شخصیت نمایشی...