کشف ۳۳هزار عدد مواد محترقه در خراسان شمالی کشف شد

با توجه به نزدیک شدن چهارشنبه سوری و آمادگی نیروی انتظامی خراسان شمالی، بیش از ۳۳ هزار عدد مواد محترقه در شهرهای فاروج، بجنورد و شیروان کشف و ضبط شده است.

کشف ۳۳هزار عدد مواد محترقه در خراسان شمالی کشف شد

گزارش این کشف و ضبط به شرح ذیل است؛

کشف ۶هزار عدد مواد محترقه در فاروج

سرهنگ علی مؤمنی گفت: در پی گزارش رسیده مبنی بر دپوی مواد محترقه در شهرستان های فاروج رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، محل موردنظر را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی اقدام به بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج تصریح کرد: در بازرسی انجام‌شده بیش از 6 هزار عدد انواع مواد محترقه کشف و یک متهم نیز در این ارتباط دستگیر شد.

سرهنگ مؤمنی خاطرنشان کرد: در این راستا دو متهم دیگر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضائی شدند.

کشف 24 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در بجنورد

رئیس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری یک متهم و کشف 24 هزار و 187 عدد انواع مواد محترقه در بجنورد خبر داد.

سرهنگ صادق نامور گفت: در اجرای طرح مبارزه با فروشندگان مواد محترقه باهدف پیشگیری از حوادث در چهارشنبه آخر سال و در پی گزارشی مبنی بر اینکه فردی در امر توزیع مواد محترقه فعالیت دارد، موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی بیان داشت: با رصدهای اطلاعاتی صورت گرفته توسط مأموران، مشخص شد مواد محترقه غیرمجاز در منزل نگهداری می‌شود که درنهایت پس از هماهنگی با مرجع قضائی، مأموران به منزل متهم اعزام شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در بازرسی از منزل متهم، 24 هزار و 187 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و کم‌خطر کشف شد.

سرهنگ نامور در پایان با هشدار به توزیع‌کنندگان و فروشندگان مواد محترقه، افزود: متهم به همراه اقلام مکشوفه به پلیس امنیت عمومی دلالت و پس از تشکیل پرونده قضائی به دادسرا معرفی شد.

کشف بیش از سه هزار مواد محترقه در شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از کشف سه هزار و 143 مواد محترقه و سه متهم در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مسعود وحیدی گفت: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و با توجه نزدیکی پایان سال و توزیع مواد محترقه غیرمجاز، مأموران این شهرستان موفق به کشف مقادیر زیادی مواد محترقه خطرناک شدند.

وی افزود: مأموران باکارهای اطلاعاتی و عملیاتی موفق به شناسایی و دستگیری سه قاچاقچی مواد محترقه شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان به همراه مواد محترقه دستگیر شدند، تصریح کرد: مقدار 3 هزار و 143 عدد ترقه از متهمان کشف شد.

سرهنگ مسعود وحیدی با اشاره به اهمیت آگاه‌سازی نوجوانان نسبت به خطرات استفاده از مواد محترقه، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها