۳۲۸ میلیارد ریال از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری محقق شد

۳۲۸ میلیارد ریال از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری محقق شد

براتعلی حاتمی ظهر امروز در نشست شورای آموزش‌وپرورش خراسان شمالی اظهار داشت: همچنین 7 میلیارد ریال برای ارتقای تجهیزات ستاد اسکان و آمادگی بیشتر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی استان جذب‌شده که با این میزان اعتبار بر اساس دستور وزارت آموزش‌وپرورش برای تجهیز مدارس 340 دستگاه یخچال و 200 دستگاه تلویزیون خریداری شده است.

حاتمی بابیان اینکه اعتبارات برای تجهیز ستاد اسکان تا 10 میلیارد ریال افزایش می‌یابد، افزود: برای ارتقای خدمات‌رسانی به مسافران افزایش سه واحد خانه معلم تجهیز و دوخانه معلم در مانه وسملقان و روئین راه‌اندازی شده است.

وی بابیان اینکه ساختمان اداری اداره یکی از مشکلات این اداره است که چندین معاونت این اداره در ساختمان فرسوده مستقرشده‌اند، تصریح کرد: امسال با اختصاص اعتبارات توانستیم مطالبات بازنشستگی سال 93 و 94 را پرداخت کنیم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اظهار داشت: کسب رتبه هشت کشوری کودکستان‌های استان، رشد 11.2 درصدی قبولی دانش آموزان در کنکور سراسری، رشد چهار برابری در جذب خیرین امسال محقق شده است.

حاتمی افزود: در پرداخت هزینه‌های آب، برق و گاز مدارس مشکل‌داریم که باوجود پیش‌بینی‌های خوبی که در بودجه 96 دیده‌شده است اما باید تلاش‌ها افزایش داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌وپرورش استان نیز در این جلسه اظهار داشت: تاکنون 24 نوبت شیر پاستوریزه و 20 نوبت شیر استریل در مدارس استان توزیع‌شده است.

عبدالله رحیمی بابیان اینکه بیش از چهار میلیارد تومان اعتبار برای توزیع شیر به استان اختصاص‌یافته است، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها مقررشده هفته‌ای سه نوبت توزیع شیر در استان اجرا شود و تا پایان توزیع شیر در مدارس 63 درصد شیر پاستوریزه و 30 درصد شیر استریل توزیع می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش نیز در این جلسه بابیان اینکه پیگیری‌ها درزمینهٔ تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی در استان در حال پیگیری است، اظهار داشت: دو اردوگاه اسفراین و شیروان با توجه به اینکه برای اتمام به اعتبار اندکی نیاز دارد با اختصاص اعتبار استانی به اتمام می‌رسد.

شور زاده افزود: انشعابات این اردوگاه اجراشده، اما انشعاب آب در این اردوگاه جوابگو نیست و نیز برای دسترسی به راه دسترسی به این اردوگاه آب منطقه‌ای هنوز اقدامات لازم را انجام نداده است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها