سرقت در یزد ۴۰ درصد کاهش یافت / ۳۰ تن مواد مخدر در یزد کشف شد

سردار ایرج کاکاوند پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به نقش رسانه‌ها در افزایش سطح امنیت اجتماعی اظهار داشت: رسانه‌ها بازوان توانمند نیروی انتظامی هستند و باید با گزارش‌های خود، ناجا را در انجام وظایفش یاری کنند.

سرقت در یزد ۴۰ درصد کاهش یافت / ۳۰ تن مواد مخدر در یزد کشف شد

وی با اشاره به اینکه استان یزد به لحاظ موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در مسیر استان‌های مختلف کشور مسیر تردد قاچاقچیان هم است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 30 تن مواد مخدر در استان یزد کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: یکی از مهمترین مطالباتی که مردم از نیروی انتظامی دارند بحث مبارزه با قاچاق مواد مخدر و پاکسازی مناطق آلوده است.

کاکاوند خاطرنشان کرد: در این زمینه نیروی انتظامی با جمع‌آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر، اقدام به پاکسازی محیط‌های آلوده کرده است.

وی به اقدامات صورت گرفته در زمینه قوانین راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و افزود: با اقدامات صورت گرفته در این حوزه به ویژه نصب دوربین‌های کنترل سرعت و ثبت تخلفات، خوشبختانه امسال شاهد کاهش 14 درصدی تلفات جاده‌ای و همچنین 24 درصدی تلفات درون‌شهری بودیم.

فرمانده انتظامی استان یزد اظهار داشت: در مجموع درون‌شهری و برون شهری هم خوشبختانه با 18 درصد کاهش تلفات، یک هزار و 200 نفر هم امسال مجروح کمتر در تصادفات به نسبت سال گذشته داشتیم.

کاکاوند به اقدامات صورت گرفته در زمینه کاهش آمار سرقت‌ها در یزد اشاره کرد و گفت: امسال بحث سرقت از طلافروشی‌ها یکی از مسائلی بود که به دلیل قتل یکی از طلافروشان، برای مردم اهمیت زیادی داشت و خوشبختانه در این زمینه امسال شاهد کاهش 50 درصدی بودیم.

وی ادامه داد: در ارتباط با کل سرقت‌ها هم خوشبختانه با تلاش‌های شبانه‌روزی صورت گرفته هم در برخورد با متخلفان و سارقان و هم در زمینه ایمن سازی، در دو سال گذشته 40 درصد در انواع سرقت‌ها کاهش مشاهده می‌شود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها