چاپ کتابهای احمد عزیزی با مشکل انتشاراتی رو‌به‌رو شده است

چاپ کتابهای احمد عزیزی با مشکل انتشاراتی رو‌به‌رو شده است

ابوالفضل عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به اینکه احمد عزیزی اشعار فاخری به زبان کردی سرزمین سروده که سرآمد آنها شون میلکان به زبان کلهری است اظهار داشت: برای چاپ این کتابها اقدام شد اما با تغییر مدیر انتشاراتی تمام برنامه‌ها از بین رفت و اکنون که برای چاپ در انتشاراتی دیگری اقدام شده به مشکل برخورده است.

فرزند احمد عزیزی با بیان اینکه هفت جلد کتاب دست نوشته از پدر نزد من است، گفت: برخی از کتب پدرم با خودش بستری شدند و از مسئولان تقاضا داریم برای چاپ کتابهای جدید و تجدید چاپ کتابهای قدیمی اقدام کنند که آثار ایشان از بین نرود.

وی با اشاره به اینکه احمد عزیزی در زندگی شخصی علاوه بر پدر خانواده از مادر احساسی تر و عاطفی تر بود، عنوان کرد: همان‌طور از محبوبیت ایشان برمی‌آید شخصی عاطفی و احساسی بودند و دست و دلبازی وی زبانزد بود.

عزیزی با بیان اینکه احمد عزیزی بیشتر زمان استراحت خود را نیز به مطالعه می‌پرداخت، گفت: بارها این موضوع اتفاق می‌افتاد که پدرم شبانه من را از خواب بیدار می‌کرد و می‌گفت که شعری به ذهنم رسیده و قلم و کاغذی به من بدهید.

وی عنوان کرد: می‌توان گفت که هیچ شاعری در انقلاب به اندازه پدرم به اهل بیت(ع) ارادت نداشته و در تمام طول عمر از پرکارترین شاعران کشور محسوب می‌شدند.

عزیزی با اشاره به اینکه براساس گفته یکی از دوستان, احمد عزیزی در دوران جنگ از هر موشک یک شعر دریافت می‌کردند و به رزمندگان روحیه می‌دادند، افزود: عیادت مقام معظم رهبری از احمد عزیزی آن هم در موقعیت خاص بیمارستان نشان دهنده علاقه ایشان است و بارها حال پدر را از من پرسیدند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها