تبلیغات کاندیداهای مسابقه سه ستاره در کانالهای مجازی

تبلیغات کاندیداهای مسابقه سه ستاره در کانالهای مجازی

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا ،‌ برنامه «سه ستاره» در حالی هر شب حوالی ساعت 22:30 روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود که کاندیداهای هر بخش رقابت جالبی را برای رای آوردن آغاز کرده‌اند. با اینکه مجریان برنامه‌های نامزد شده این فرصت را دارند تا در برنامه‌هایشان برای رای آوردن تبلیغ کنند، ولی در برنامه‌های مجازی هم فعالیت گسترده و جدی برای این امر اختصاص داده‌اند. برخی از تبلیغات این برنامه‌ها را در شبکه تلگرام مرور می‌کنیم:

برنامه هفت با عکسی از مجری این برنامه علیرضا افخمی از طرفداران خود خواسته تا به این برنامه رای دهند. این برنامه بیش از 20 هزار عضو دارد.

برامه نود نیز با عکسی از عادل فردوسی پور از طرفدارانش خواسته در آغاز 18 سال آغاز پخش نود، برای برگزیده شدن آن تلاش کنند. کانال تلگرامی نود بیش از 600 هزار عضو دارد.

رضا رفیع هم در کانال تلگرامی خود از مخاطبینش خواسته از تنها برنامه ادبی طنز تلویزیون حمایت کنند. این کانال تلگرامی نزدیک به 1300 عضو دارد.

مسابقه فرمانده هم از قافله استفاده از شبکه های مجازی جا نمانده و از مخاطبینش خواسته به این برنامه رای دهند. این کانال بیش از 6500 عضو دارد.

برنامه سمت خدا که در برنامه های تخصصی کاندید شده با عکسی از برنامه از طرفدارانش خواست این برنامه را حمایت کنند. کانال این برنامه بیش از 90 هزار عضو دارد.

برنامه حالا خورشید نیز با عکسی از رضا رشید پور در دوره گذشته سه ستاره از مخاطبان خواست تا نه تنها به این برنامه رای دهند،‌بلکه برای این برنامه نزد اطرافیانشان تبلیغ کنند. رشید پور در کانال این برنامه که بیش از 100 هزار عضو دارد صوتی را نیز منتشر کرده که در آن از مخاطبانش میخواهد حالا خورشید را حمایت کنند.

کانال تلگرامی برنامه جیوگی با قرار دادن عکسی از میلاد دخانچی از طرفدارانش خواسته به این برنامه رای دهند. کانال این برنامه بیش از 6500 عضو دارد.

برنامه ثریا هم با قرار دادن لوگو و شعار این برنامه،‌ از مخاطبان خواست تا از این برنامه حمایت کنند. این برنامه بیش از 11 هزار عضو دارد.

کانال برنامه خندوانه نیز با بیش از 65 هزار عضو با عکسی از رامبد جوان از مخاطبانش خواسته به این برنامه رای دهند.

کانال برنامه پایش با نزدیک به هفت هزار عضو و برنامه فوتبال 120 با بیش از 180 هزار عضو هنوز اقدامی در جهت تبلیغ در شبکه تلگرامی خود انجام نداده‌اند.

لازم به ذکر است؛ «سه ستاره» به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی و همراهی آرش ظلی‌‌پور از 14 تا 20 اسفندماه هرشب روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

منبع: تسنیم

16

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها