استان یزد در زمینه مدارس شاهد رتبه نخست کشور را کسب کرد

احمد ابراهیمی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به اینکه در استان یزد 33 مدرسه شاهد فعال است، اظهار داشت: خوشبختانه در این زمینه توانستیم رتبه نخست کشور را به خود اختصاص دهیم.

استان یزد در زمینه مدارس شاهد رتبه نخست کشور را کسب کرد

وی تصریح کرد: توجه به زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و یکی از بهترین و با ارزش‌ترین روش‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به حساب می‌آید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد ادامه داد: از جمله برنامه‌هایی که در این زمینه در نظر گرفته شده، برنامه میلاد لاله‌ها‌ست که در طول سال آینده اجرایی می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه احترام به خانواده شهدا در دین مبین اسلام و جمهوری اسلامی ایران تاکید فراوان شده، گفت: در این ویژه‌برنامه، به مناسبت ولادت شهدا، 365 برنامه سه دقیقه‌ای تولید و در طول سال آینده منتشر می‌شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در این زمینه، نخستین استودیوی شاهد استان یزد را سال گذشته تاسیس کردیم و خوشبختانه توانستیم 300 مصاحبه از خانواده های شهدا و ایثارگران داشته باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اشاره به اینکه تاکنون 197 گلزار شهدا در استان یزد ساماندهی شده، گفت: کار ساماندهی 32 گلزار شهدا در حال انجام است و عملیات اجرایی 98 مورد هم هنوز شروع نشده است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها