تلاش وزارت ارشاد و حوزه هنری برای تداوم برگزاری تئاتر خیابانی شرهانی

تلاش وزارت ارشاد و حوزه هنری برای تداوم برگزاری تئاتر خیابانی شرهانی

کوروش زارعی در آیین اختتامیه اولین جشنواره تئاتر خیابانی شرهانی دهلران اظهار داشت: اگر امروز آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی جرات نمی‌کنند به کشور ما تعرض کنند از برکت جانفشانی شهداست.

وی گفت: ما در هر جایگاه و هر مقامی قرار داریم نباید شهدا و ایثارگرانی که امنیت‌مان را مدیون آنها هستیم فراموش کنیم و به هر وسیله که می‌توانیم باید یاد و خاطره آنها را زنده نگه داریم.

داور اولین دوره جشنواره تئانر خیابانی شرهانی دهلران تصریح کرد: هنر و استفاده از ابزارهای هنری راهکاری مناسب برای عرض ارادت به شهداست که هنرمندان باید از این موهبت استفاده کنند.

وی به آثار ارائه شده در جشنواره تئاتر خیابانی شرهانی اشاره کرد و افزود: باید به همه هنرمندان هفت استان شرکت‌کننده که با آثاری در وصف شهدا حضور پیدا کرده بودند تقدیر کرد.

‌زارعی اظهار داشت: کیفیت آثاری که در این جشنواره ارائه شد بسیار بالا بود و همین مسئله کار انتخاب آثار برتر را برای هیئت داوران مشکل کرده بود که این نشان از وزن بالای این جشنواره دارد.

بازیگر سریال یوسف پیامبر(ص) بیان کرد: بر اساس آراء هیئت داوران سه اثر از آثار برتر این جشنواره به جشنواره سراسری تئاتر کشوری سوره دعوت می‌شوند.

وی افزود: در سطح وزارت ارشاد و مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری تئاتر کشور تمام تلاش خود را برای برپایی مستمر این جشنواره در سال‌های آینده به کار خواهیم گرفت.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها