دبیری تبریز به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر فوتسال دست یافت

دبیری تبریز به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر فوتسال دست یافت

تیم فوتسال دبیری تبریز در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در سالن علوم پزشکی تبریز به مصاف آذرخش بندرعباس رفت و با نتیجه 8-2 از سد میهمان خود عبور کرد.

دبیری ابتدای بازی را بسیار هجومی آغاز کرد و توانست با شوت محکم جواد اصغری مقدم در دقیقه دوم بازی به گل اول دست پیدا کند. در ادامه بازی دبیری به روند هجومی خود ادامه داد و حمید احمدی گل دوم تیم خود را به ثمر رساند. این بازیکن در ادامه نیز توانست با شوتی از راه دور دبیری را صاحب گل سوم خود کند. در ادامه سازماندهی دفاعی تیم میهمان بهتر شد و ناهماهنگی احمدی و کاروالیو، آذرخش را به گل اول خود رساند.

در نیمه دوم، دبیری تبریز به عملکرد خوب خود ادامه داد و به گل چهارم نیز با ضربه زمینی و تک‌ضرب فرهاد فخیم دست یافت. در ادامه این نیمه حمید احمدی گل سوم خود و گل پنجم دبیری را به ثمر رساند. همچنین نادر حنیفی گل ششم و ساسان قزوینی پور نیز گل‌های هفتم و هشتم دبیری را وارد دروازه حریف خود کردند. محمد زاهدی نیز از آذرخش تنها گل این تیم را در نیمه دوم به ثمر رساند.

با این پیروزی دبیری در رده دوم جدول باقی ماند و گیتی پسند قهرمان این فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتسال شد.

تأخیر 15 دقیقه‌ای در برگزاری بازی، به دلیل شروع همزمان دیدارها، حضور شهرام دبیری مالک باشگاه دبیری به همراه جواد ششگلانی ریاست هیئت فوتبال آذربایجان شرقی و همچنین آورده شدن یکی از جام‌های قهرمانی به محل برگزاری بازی از حواشی مهم این بازی بود. در اواخر بازی تماشاگران معتقد بودند که دبیری تبریز استحقاق قهرمانی را داشت و به همین دلیل شعارهایی را علیه فدراسیون فوتبال سر دادند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها