۲ کامیون لوازم کامپیوتر قاچاق در استان البرز کشف شد

۲ کامیون لوازم کامپیوتر قاچاق در استان البرز کشف شد

سردار بخشعلی کامرانی‌صالح در نشست خبری با اصحاب رسانه در پلیس آگاهی استان البرز که پیش از ظهر امروز برگزار شد، با اشاره به چهارشنبه‌سوری، اظهار داشت: خسارات ناشی از چهارشنبه‌سوری در چند سال اخیر کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه با کسانی که در این روز نظم عمومی را برهم بزنند، برخورد می‌شود، افزود: کسانی که در این راستا دستگیر شوند در ایام عید در بازداشتگاه هستند.

وی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در 3 هفته اخیر، بیان کرد: در پی اقدامات نیروی انتظامی چند باند در زمینه‌های گوناگون متلاشی شده است.

کامرانی صالح با بیان اینکه یک باند 5 نفره که اقدام به صدور چک‌هایی با استفاده از مدارک شناسایی جعلی تحت عنوان افراد اقدام به دریافت دسته چک می‌کردند، متلاشی شدند، عنوان کرد: این باند چک به نام افراد می‌گرفتند که خود افراد هم خبر نداشتند و در این راستا 520 فقره چک به میزان میلیاردها تومان صادر کرده‌اند.

وی با اشاره به باندی که اقدام به سرقت خودروهای نیسان می‌کردند، بیان کرد: این باند اقدام به فروش خودروها در داخل و بعضا خارج از کشور می‌کردند که از این باند 20 دستگاه خودرو کشف شده است.

کامرانی‌صالح با بیان اینکه باند دیگر که اقدام به سرقت 15 دستگاه خودرو پژو و پرشیا کردند، دستگیر شدند، ادامه داد: یک باند سرقت که اقدام به سرقت داروهای گران از داروخانه‌های استان می‌کردند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه باند دیگر اقدام به سرقت لوازم خانگی از خانه‌های مسکونی می‌کردند، متلاشی شدند، اضافه کرد: باند دیگری که اقدام به سرقت از مغازه‌ها می‌کردند، دستگیر شدند.

کامرانی‌صالح با اشاره به مراجعه کارمند صرافی به پلیس، اظهار داشت: خانمی که در یک صرافی کارمند بوده مراجعه می‌کند که فردی میلیاردها تومان از وی پول دریافت کرده است تا به ازای آن دلار تحویل دهد که مشخص شد این باند شامل 4 نفر است که قصد خروج از کشور را داشتند که با اقدامات حرفه‌ای پلیس، دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه فردی با یک دستگاه خودرو پراید اقدام به مسافرکشی می‌کرده و بیش از چند فقره اقدام به اخاذی طلا و اموال مسافر می‌کرده است، دستگیر شده است، افزود: پلیس در دستگیری این سارق که مقاومت می‌کرده است مجبور به استفاده از سلاح شده و از ماشین وی طلاهای سرقتی از بانوان مسافر کشف شده است.

کامرانی‌صالح با اشاره به اینکه در حوزه کشف کالای قاچاق 2 کامیون لوازم کامپیوتر کشف شده است، بیان کرد: برای پایان سال ضمن پیشنهاد اقدامات پیشگیرانه از جرم به شهروندان، توصیه می‌شود که خودروهای خود را در محل دید و با استفاده از قفل پارک کنند و در مسافرت منازل خود را به افراد مورد وثوق بسپارند.

وی با بیان اینکه اقدامات در حوزه ترافیک از هفته گذشته آغاز شده است، اضافه کرد: نیروی انتظامی برای حضور شهروندان در مراکز خرید اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها