دور نهایی مسابقات اسکیت قهرمانی کشور به میزبانی کرج برگزار می‌شود

دور نهایی مسابقات اسکیت قهرمانی کشور به میزبانی کرج برگزار می‌شود

محمد علی‌یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: در راستای تقویم ورزشی ارائه شده در هیئت اسکیت و توسعه ورزش قهرمانی و همگانی و با هماهنگی و نظارت فدراسیون اسکیت، دور نهایی مسابقات اسکیت فری‌استایل کشوری به میزبانی محمدشهر کرج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها در تاریخ 20 اسفندماه جاری برگزاری می‌شود، گفت: 100 اسکیت‌باز در قالب 18 تیم و در دو بخش خانم‌ها و آقایان در این مسابقات حضور دارند.

رئیس هیئت اسکیت البرز با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات با حضور داوران خوب اسکیت کشور، نمایندگانی از استان و مسئولین فدراسیون اسکیت برگزار می‌شود، بیان کرد: مسابقات اسکیت سرعت و انتخابی ماراتن با حضور نمایندگان فدراسیون و اسکیت‌بازان البرزی هفته گذشته برگزار شد و نفراتی در رده‌های سنی مختلف برای اعزام به مسابقات کشوری انتخاب شدند.

علی‌یزدی با بیان اینکه والدین هم می‌توانند پابه‌پای فرزندانشان در عرصه‌های ورزشی حضور داشته باشند، تاکید کرد: اثرات ورزش در نهایت منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود. ورزشکاران باید سواد حرکتی را در بین خانواده‌ها تبیین کنند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ساناز اسدی
    0

    سلام ببخشید یه سوال داشتم لطفا زود جواب بدید. من از شهر سنندج هستم و میخوام توی این مسابقه شرکت بکنم خواستم بدونم امکانش هست یا دیره؟باید چجوری ثبت نام بکنم؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها