راه‌اندازی بازارچه‌های فروش محصولات تولیدی زنان تمامی استانها

راه‌اندازی بازارچه‌های فروش محصولات تولیدی زنان تمامی استانها

شهیندخت ملاوردی امشب در بازدید از دستاوردهای بانوان توانمند استان زنجان در پارک بانوان و فرهنگسرای زندگی با اشاره به فرا رسیدن ولادت بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام خمینی(ره) در بازیابی هویت زن مسلمان دین بزرگی بر گردن ما دارند و الگوی سومی که میانه‌ای با افراط و تفریط ندارد را پیش روی زنان قرار دادند.

وی با اشاره به توانمندی‌های زنان استان زنجان عنوان کرد: امیدواریم از ظرفیت‌های زنان در توسعه متوازن این استان استفاده شود و زنان نیز جایگاه شایسته خود را بیابند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به وجود پارک بانوان و فرهنگسرای زندگی در زنجان ابراز کرد: علی رقم اهمیتی این اماکن دارند در برخی از استانها جای خالی این اماکن را می‌بینیم.

وی پارک بانوان و فرهنگسراها را مطالبه جدی زنان در بیشتر استانها عنوان و خاطرنشان کرد: بانوان این مطالبه دارند تا با وجود این اماکن ساعاتی را کنار هم باشند.

ملاوردی با ابراز امیدواری از تبدیل شدن استان زنجان به یک مدل برای سایر استانها در زمینه ارائه خدمات رفاهی و اماکن مخصوص برای بانوان به نمایشگاه توانمندی‌های بانوان این استان نیز اشاره کرد و گفت: ما توانمندی را در زنان پرتوان کشور می‌بنیم اما آنچه که حلقه مفقوده است عرضه و فروش محصولات بوده که ضعف‌های بسیاری در این زمینه می‌بینیم.

وی با اشاره به انجام پیگیریهای لازم در خصوص عرضه و فروش محصولات تولیدی بانوان اظهار داشت: ما رایزنی‌های را با میراث فرهنگی انجام داده و تفاهم‌نامه‌ای را نیز در زمینه صنایع دستی، بازاریابی، بازار رسانی و بازارداری امضاء کرده‌ایم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار داشت: سازمان میراث فرهنگی قول 31 بازارچه فروش محصولات را در 31 استان داده که در چندین استان این بازارچه‌ها راه‌اندازی شده است.

وی اضافه کرد: امیدواریم تا پایان دولت یازدهم این 31 بازارچه را در استانها راه‌اندازی کنیم که استان زنجان نیز یکی از استانها خواهد بود.

ملاوردی با بیان اینکه بعد بازارچه‌های استانی امیدواریم در منطقه و سطح بین‌المللی نیز صنایع دستی بانوان را عرضه کنیم، عنوان کرد: امیدواریم با برندسازی و تجاری‌سازی این محصولات بتوانیم بازار مناسب را پیدا کنیم که این موضوع در دستور کار سازمان میراث فرهنگی قرار دارد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها