آموزش و پرورش هرمزگان آمادگی کامل برای پذیرش مهمانان فرهنگی داشته باشد

آموزش و پرورش هرمزگان آمادگی کامل برای پذیرش مهمانان فرهنگی داشته باشد

احمد پویافر عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بندرعباس اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین نهادهای تأثیرگذار در تصمیم‌گیری‌های هر منطقه در حوزه تعلیم و تربیت و زیرساخت‌های اساسی رشد و بهبود آموزشی شورای آموزش و پرورش است.

وی در ادامه با اشاره به وجود مشکلات در آموزش و پرورش بیان‌‌داشت: بیشتر مشکلات آموزش و پرورش مربوط به کمبود اعتبار و بودجه بوده و با توجه به محدودیت‌های بودجه برای رفع این مشکل باید دنبال منابع و راهکارهای خارج از بودجه دولتی باشیم تا از حداقل امکانات موجود بتوانیم حداکثر بهره را داشته باشیم.

فرماندار بندرعباس در ادامه ابراز داشت: چنانچه برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم، آموزش و پرورش می‌تواند عالمانه و با هدف‌گذاری مشخص کار تربیت و تعلیم را به نحو مطلوبی به انجام برساند و به توسعه و تعالی کشور نیز کمک کند.

پویافر با اشاره به نزدیکی ایام نوروز تصریح‌کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی مقصد اکثر هموطنان ما هرمزگان و شهر بندرعباس است که لازم است آموزش و پرورش آمادگی کامل را جهت پذیرش فرهنگیانی که از سراسر میهن به شهرستان بندرعباس سفر می‌کنند را داشته باشد و نمایندگانی را جهت کنترل و نظارت بر استقرار میهمانان فرهنگی به طور ثابت در مدارس مستقر کند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورای آموزش و پرورش بیان‌کرد: باید دستگاه‌های اجرایی شهر با امکاناتشان در جهت رشد و تعالی دانش‌آموزان در کنار آموزش و پرورش باشند و باعث شکوفایی و پیشرفت شوند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها