نابرابری‌ها در روابط معاملاتی از بین برود‌

نابرابری‌ها در روابط معاملاتی از بین برود‌

جاسم جادری عصرامروز در چهارمین همایش حامیان حقوق مصرف‌کنندگان استان هرمزگان با تاکید بر لزوم توجه به اجرای قانون حمایت از مصرف‌کنندگان اظهارداشت: باید تلاش کنیم تا نابرابری‌ها در روابط معاملاتی از بین برود.

وی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تولیدکنندگان و فروشندگان و در مجموع بازار استان هرمزگان تقویت شوند، بیان‌داشت: بخشنامه‌ای به ادارات استان داشته‌ایم که تمامی مایحتاج خود را از بازار هرمزگان تامین کنند که نیاز است در این خصوص نظارت لازم نیز صورت گیرد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه برقراری عدالت به معنی پرهیز از افراط و تفریط است، تصریح‌کرد: عدالت به ما حکم می‌کند که حق مظلوم را از ظالم بگیریم و سعادت ما در اجرای عدالت نهفته است.

جادری با تاکید بر حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده گفت: فلسفه سازمان حمایت و قانون وضع شده در این خصوص دفاع از حق مظلوم است و حقوق مصرف‌کننده جزئی از حقوق بشر محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه باید به دنبال برقراری عدالت در همه زمینه‌ها باشیم، عنوان‌کرد: خداوند متعال به ما ماوریت داده که عدالت و تعادل و توازن را در زندگی برقرار کنیم و عدالت را در همه نوع داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان افزود: عدالت به این معناست که هر چیزی باید در جای خودش قرار گیرد و فلسفه حکومت الهی نیز برقراری عدالت است.

جادری تصریح‌کرد: باید وظایف خود را براساس آنچه که قرآن و پیامبر به ما تعلیم داده‌اند انجام دهیم و براساس تعالیم دین مبین اسلام نباید ظلم و کم‌فروشی و ضرر‌رسانی داشته باشیم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها