استیضاح وزیر اقتصاد در پی توهین به نماینده سراوان کلید خورد

نماینده خاش گفت که تقاضای استیضاح وزیر اقتصاد با ۴۰ امضاء در حال تهیه است.

استیضاح وزیر اقتصاد در پی توهین به نماینده سراوان کلید خورد

علی کُرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعدادی از نمایندگان، استیضاح وزیر اقتصاد را به دلیل توهین به نماینده سراوان کلید زدند. ما خواستار عزل رییس گمرک و حراست گمرک هستیم.

در هنگام حضور این نماینده در جمع خبرنگاران برای ارایه توضیحات درخصوص استیضاح، درگیری لفظی بین او و یکی از خبرنگاران بوجود آمد.

روز گذشته کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در آن نماینده سراوان با کارمند گمرک درگیری لفظی پیدا کرد. در پی آن امروز در مجلس شورای اسلامی جلسه غیرعلنی با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    0

    شما می خواهید با این نمایندگان مجلس کشور اصلاح شود و مشکلات مردم کمتر شود وقتی نمایندگان بخاطر توهین به خودشان وزیری را استیضاح می کنند آیا این توهین به ملت نیست؟ آیا این غیر از این است که این نمایندگان فقط نماینده خودشان هستند؟ آیا غیر از این است که وزرا فقط به خاطر منافع شخصی نمایندگان انتخاب می شوند تا مردم؟ یعنی چون مسئول گمرک پاسخ سوال نماینده را نمی دهد وزیری که دیروز انتخاب کردند باید استیضاح شود؟ آیا نمایندگان درباره رفتارهای ناشایست خود که همراه با توهین است استیضاح می شوند؟

    نظرات شما -
    • حمید
      0

      نخیرتوهین به ملت نیست بلکه حمایت ازمردم است جمعیتی این فردراراهی مجلس کردندتاباقدرت مطالبات آنهاراپیگیری کند .نماینده بایدقدرت داشته باشدووزیربایستی استیضاح تا دیگرکسی جرات نکندیک شهرراپشت دفترش معطل کند.

    • کاربر ناشناس
      0

      نمایندگان قبل ازهرچیزبایدبدانندکه همین مردم انهارابه نمایندگی انتخاب کردند وهیچ برتری نشبت به مردم عادی ندارند

  • کاربر ناشناس
    0

    عجب . خیلی برای خودم متاسفم که این آقایانی که خود را نماینده ملت میدانند این طور افسار گسیخته هر غلطی که دلشان بخواهد میکنند . ملت عجب عصاره ای دارد !!!!واقعا بر این به اصطلاح نماینده .

  • بلوچ
    0

    درودبرشمانماینده بایدقوی باشدوجرات بازخواست مسئولین راتابتواندمطالبات مردم راازدستگاههای اجرایی بگیرد

    نظرات شما -
    • اسفندیار ناظمی دیلمی
      0

      نماینده محترم مجلس شورای اسلامی نماینده ملی است تصمیماتش باید درجهت حفظ وحدت ، انسجام ودرجهت مصالح کشور واقتصاد ومردم باشد . احساسی ، وبا نیت غیر خدایی استفاده از ابزارهای قانونی موجب کمتر شدن جایگاه مجلس و مقام نمایندگی است . این شجاعت نیست .بلکه ..... موفق باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها