تاریخ مصرف برجام تمام شده است/تاکید بر تقویت توان داخلی

امام جمعه موقت ورامین با بیان این که تاریخ مصرف برجام تمام شده است، بر تقویت توان داخلی تاکید کرد.

تاریخ مصرف برجام تمام شده است/تاکید بر تقویت توان داخلی

حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه امروز ورامین با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: حوزه و دانشگاه ۲ بال و بازوی توانمند کشور هستند و اگر تاثیرگذاری علمی با روحیه انقلابی و خدمت به مردم را داشته باشند، به کشور آسیبی نمی رسد.

وی تلاش های دشمنان به ویژه انگلیس برای ایجاد تفرقه میان حوزه و دانشگاه را مورد اشاره قرار داد و افزود: پرورش افرادی وابسته و تزریق آن ها و تفکرات منحطشان به حوزه و دانشگاه و استفاده ابزاری از این ۲ مرکز، همواره از جمله توطئه های دشمنان بوده است و همواره بزرگ ترین ضربه ها را نیز از همین عالم نماهای وابسته و دانشگاهیان غرب زده و لیبرال مسلکان خورده ایم.

امام جمعه موقت ورامین اضافه کرد: امروز نیز گرفتار همین افراد هستیم، افرادی که امروز تفکر شیعه انگلیسی را ترویج می کنند و در لباس روحانیت مردم را فریب می دهند، در این جهت حرکت می کنند، باید امروز حوزه و دانشگاه در جهت صیانت از ارزش های دینی و انقلابی و حفظ هویت ملی دوشادوش هم حرکت کنند و اساتید و تشکل های متعهد اجازه ندهند، حوزه و دانشگاه دستخوش تفکرات تفرقه افکنانه شوند.

محمودی با بیان این که تاریخ مصرف برجام تمام شده است، گفت: حال باید مسئولان با تمام توان به فکر تقویت توان داخلی باشند، همه صاحبنظران و اصحاب فکر می بایست مطالبات به حق مردم را دنبال کنند، باید مدیران به مردم پاسخگو باشند، مردم طاقت تحمل دعواهای سیاسیون افراطی را ندارند، باید به مردم پاسخ دهند، که چرا به وعده ها عمل نشد.

وی به تولید پسته مرغوب در ورامین اشاره کرد و گفت: هنوز ورامین برند پسته ندارد، همه مسئولان نیز وعده دادند، اما انجام نشده است، همه باید برای تقویت اقتصاد کشور تلاش کنند، پیشرفت های ما به برکت انقلاب اسلامی در بسیاری از عرصه ها قابل توجه است، اما در حوزه اقتصادی ضعف داریم و باید توانمندی های بالقوه را به بالفعل تبدیل کنیم و به خودباوری برسیم.

خطیب جمعه ورامین اصلاح حریم شهری را از مطالبات دیگر مردم این منطقه دانست و گفت: روستاهای عسگرآباد، گلعباس، سرگل و قلعه سین که به ورامین چسبیده اند، جزو ورامین نیستند، این تقسیمات باید اصلاح شود، اما همچنان پرونده ها خاک می خورد.

امام جمعه موقت ورامین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که امروز آمریکایی ها در لجن و باتلاق فرورفته اند، گفت: درگیری های داخلی آمریکا، سیاست های غلط و حیوانی ترامپ فریاد نمایندگان آمریکا را نیز بلند کرده است، بدهکاری های اقتصادی، عدم تحقق خواسته های آمریکا در عراق و یمن و سوریه، حمایت بی چون و چرا از آل سعود پلید و برخورد نابخردانه با ایران سبب به بن بست رسیدن سیاست های آمریکا شده است.

وی افزود: به این موارد ناکارآمدی نظام سرمایه داری را نیز اضافه کنید، تا بدانید، دشمنان ما در چه وضعیتی هستند، اما ما نیز نباید غافل باشیم و باید همواره هوشیاری خود را حفظ کنیم.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها